hallo allemaal let niet op de naam in mijn oude gamers naam ;P

locodutch

Member
10 sep 2017
24
6
Trophies
5
Yo allemaal ben michael kom uit rotterdam 38 jaar en de rest is saai ;).(over mij)
ben nu tijdje gestopt met game en mijn vingers begone te jeuken voor en nieuwe hobby .
nou nieuw tja ben altijd wel en wapen gek geweest opgegroeit met jaagt geweren en messen net als mijn pa.
zelf kruisbogen maken tot rare knutsel dingen maar altijd wel iets met wapens te maken sorrie ik zij al wapen gek. toen ik van school ging kreeg ik de kans om kkw monteur (klein kaliber wapen) in de landmacht te worden (dream come true).
nu ben ik terug in iets wat ik denk is echt gaaf niet alleen lekker knallen maar ook sleutelen .maar is wel anders dan en echte geweer dus moet veel leren snap er nog niet zo veel van lool ;),maar kom wel in de tijd.
wat ik zoek is leuke mensen om me te knallen (dat s niet moeilijk veel toffe mensen tot nu toe ) en iemand in de buurt die mij de fijne kneepjes van het vak ken leren kwa de tech stuf en gewoon lekker kennen chille met en pot bier praten over airsoft .
greets to all

(btw sorrie voor de tipo,s dislekties)

• Leuk
Waarderingen: manderspaul
Welkom op het forum!

Airsoft is zeker wat anders als het echte spul, maar alleen eraan sleutelen is al zeker een hobby op zich.

Je bent altijd vrij om met andere airsofters op stap te gaan en aan te sluiten bij een skirm als intro, of als je lid wil worden kun je natuurlijk je NABV lidmaatschap regelen :)

Schroom niet om hier vragen te stellen!

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom Michael, je zit dichtbij dus we kunnen vast eens samen knallen met een paar replica's dan... Of bier drinken :) altijd goed

Welkom op het forum! Ik woon zelf in Zoetermeer dus als je een keer samen wilt skirmen, pm me gerust ;)

Welkom! Ik meld me vast aan voor dat bier. Oh, en dat andere. Ehmm.. wat was het? Airsoften!

• Leuk
Waarderingen: Camilo