Hallo allemaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter luc
  • Startdatum Startdatum

luc

New Member
15 okt 2015
1
0
Trophies
1
Mijn naam is Luc, kom uit Driebergen ( Utrecht) en nieuw in de 'airsoftscene'.

Met veel interesse en enthousiasme heb ik de site van ACN doorgeakkerd, harstikke leuk allemaal. Keep up the good work. Ondanks alle poespas die bij het airsoften komt kijken, lees een paar regeltjes waarvan mij het nut ontgaat, heb ik er erg veel zin in!

Aanstaand weekend verwacht ik mijn nabv pas en ik ben me alvast aan het orienteren op een mooi apparaat. Daarna de rest van de kit, meer keuzestress dus :).

Graag jullie advies in het volgende, de nadelen van een GBB zijn mij duidelijk, en ik zoek dus nu een AEG. Wat mij wel aanspreekt is de recoil en de blowback. Volgens mij blijven er dan twee over? Toch? De bolt m4, waar jullie ook een video van hebben gemaakt, en de next gen sopmod M4 van TM, hartstikke mooi ding, maar niet goedkoop. Alleen ik kan deze twee niet vinden in een winkel in Nederland. Weet iemand waar deze te koop zijn, zonder een persoonlijke lening af te sluiten, en of ik misschien nog een betaalbaar model over het hoofd zie?

Dank alvast voor jullie reacties en we spreken elkaar.

Groeten Luc.

Allereerst welkom op dit forum en in de Airsoft wereld. 

Ik weet niet wat je precies met veel regeltjes bedoelt, maar geloof me, ze zijn er niet voor niets! En vergeet niet dat als je lid wordt van de NABV dat je dan ook akkoord gaat met alle regels die er bij komen kijken. 

Wat betreft je keuze voor een aeg kan ik kort zijn, ik heb zelf een Tokyo Marui Recoil Shock, in mijn geval een M4 RECCE, en ik ben nog niet een betere aeg in die prijsklasse tegen gekomen die zonder upgrades echt heel goed schiet. Ze zijn niet goedkoop maar dan heb je ook wat. Kijk eens hier:
 http://www.airsoftshop.be/en/search/Recoil+shock/

Is een stukje rijden maar dan kan je ze eerst uitproberen in een winkel waar je ook garantie hebt. Succes met het zoeken en wie weet tot ziens ergens op het veld!

Welkom Luc! Bij mij om de hoek dus ^_^ 

Ik kan je weinig zeggen over de Bolt en de TM, naast wat ik in de video heb laten zien. Dus dat laat ik even over aan de ervaringsdeskudigen. Bedankt voor je compliment over de site trouwens :D 

@Frank-Peter, met de regels bedoel ik niet de spelregels enzo daar zie ik absoluut het nut van in, maar meer de VOG elke drie jaar indienen, bij het indienen van evenement moet dit 1 dag van te voren, en nog een paar, maar ik ga me daar uiteraard netjes aan houden, zie alleen het nut niet.

Dank voor de link van de winkel en het advies, daar kan ik wat mee!

Groeten Luc

Het steeds opnieuw indienen van een VOG is logisch. Als jij je na de eerste misdragen hebt en niet meer in aanmerking komt voor een VOG voor schietsport, vind ik het best ok dat je ook geen lid meer kunt zijn van de nabv.

De staat en politie hebben sterke reserveringen bij het uitoefenen van deze sport. Deels zeker terecht, daarom vind ik het niet meer dan logisch dat er strenge regels gelden. Het is daarom ook aan ons om deze regels te respecteren en het vertrouwen te creeren en behouden, dat wij deze mooie sport mogen blijven uitvoeren. My two cents...

welkom btw!!

welkom!

De TM is een hele mooie keuze. volgens vele wordt dit merk ook wel de ''godfather'' van airsoftmerken genoemd. De internals zijn ook prima. Het enige nadeel is dat ze een laag fps schieten (220-300 fps), maar dit is makkelijk te upgraden.

hier is een link met de SOPMOD m4; http://www.airsoftshop.be/nl/tokyo-marui-next-gen-sopmod-m4.html

tot ziens op de velden!