Hallo allemaal

Rinaldo netten

New Member
5 dec 2016
4
1
Trophies
3
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rinaldo netten, ik ben 20 jaar oud en ik woon in 's-Hertogenbosch. Ik ben van beroep constructiebankwerker/lasser, polijster en slijpen in de RvS industrie. Hier maak ik onderdelen voor de grootste jachtschepen.

Ik ben sinds eind augustus actief in de airsoft, trots bezitter van een nabv pas, en heb al het een en het ander geleerd. Ik ben al op meerdere skirms geweest, heb al mijn eerste replica aangeschaft, en deze zelfs geüpgrade en ge-customized.

Sinds vandaag ben ik zoals jullie vast duidelijk is lid van dit forum. Dit leek mij erg makkelijk omdat ik regelmatig informatie zoek die niet altijd via de gebruikelijke zoekmachines zo 1,2,3 te vinden is :)

Hebben jullie vragen? Stel ze gerust !

• Leuk
Waarderingen: Niels
Welkom Rinaldo!

Wat voor replica bezit je? en welke upgrades heb je erop uitgevoerd?
Op welke velden gaan we je zien?

Veel plezier op het forum!

• Leuk
Waarderingen: Rinaldo netten
Welkom Rinaldo!

Wat voor replica bezit je? en welke upgrades heb je erop uitgevoerd?
Op welke velden gaan we je zien?

Veel plezier op het forum!

Hallo stey, Dankjewel !

Ik speel met de ares elite force m4a1 (correct me if i made a mistake), er is niet echt iets meer standaard aan, ik heb :

de hop-up vervangen voor een metal hop-up chamber van modify,
de innerbarrel is vervangen voor een python precision barrel 6,03 x 336,
de gearbox wordt een deze dagen als hij binnen is vervangen door de MODIFY M4 Complete Upgraded V2 GearBox (Speed),
er zit een complete flat-hop in,
een red dot sight,
nieuwe free float ris rail gemonteerd (12 inch),
Peq-box,
tactical flashlight en een fore grip.

Verder heb ik sinds kort de H2O dipping ontdekt en ben hier ook al mee bezig geweest, dus van de standaard kleuren is bijna niks meer te zien :)

Verder zal ik actief zijn in:

Balls and arrows Lelystad,
Dark forrest ulicoten, en zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik regelmatig in België gaan skirmen.

Ahhh nice!

Balls & Arrows ben ik samen met Strelok vaak te vinden, lekker om de hoek...
So if you see Russians... take a step back or join the team :p

• Leuk
Waarderingen: Rinaldo netten
Welkom! Leuk dat je ons hebt gevonden. Heb je een foto van het H2O dipping? Klinkt interessant cool!