Hallo ik ben Wim (20) kom uit Kerkdriel en volg op dit moment een scheikunde opleiding. Ondanks dat ik pas net lid ben geworden, ben al enige tijd bekend met airsoft. Samen met mijn vaste groepje doen we het al een aantal jaren. Het is ongeveer 5 jaar geleden klein begonnen toen een vriend en ik twee handpistolen kochten, maar op dit moment bezitten we al meerdere kleine en grote replica's. Ikzelf heb een Army R85 die ik sindskort aan het opknappen ben aangezien deze al drie jaar lag te verstoffen. Daarnaast heb ik vorig jaar een WE SCAR H gekocht, maar deze replica heeft het strijdveld jammer genoeg nog niet gezien (te hoge FPS). Samen met mijn meest vertrouwde replica de Classic army M16A4 ben ik al meerdere malen wezen skirmen. Een pechvogel met airsoften ben ik altijd geweest, er gaat altijd veel kapot of het werkt niet naar behoren, dat nam op een gegeven moment zoveel motivatie weg dat ik al ongeveer anderhalf jaar geen skirm meer heb gespeeld. Op dit moment sta ik er veel positiever in omdat ik meer kennis heb opgedaan door het maken van nieuwe vrienden en opnieuw wat geld te investeren in de hobby. Aanvullend daarop leek dit forum mij een goede manier om de problemen die ik krijg te bespreken of om andere mensen te helpen hun de problemen.
Vragen of opmerkingen zijn altijd welkom
P.S. foto van de replica's volgen nog
Vragen of opmerkingen zijn altijd welkom
P.S. foto van de replica's volgen nog