Hallo allemaal

LeeWouse

New Member
1 aug 2018
4
0
Trophies
1
hele tijd geleden was ik hier ook, onder de naam Aeroxbird (account kom ik helaas niet meer op) na enige tijd toen begonnen met airsoft echter heb ik voor mn 1e skirm een auto ongeval gehad.

Nu gaat gelukkig alles goed en gaan we knallen! In auto’s stappen doe ik nie zo snel meer maar euj! In de trein mag je tegenwoordig ook je case afgesloten mee nemen.

Verder ben ik Jeff , 22 en woon in het mooie achterhoek! Heb een defensie opleiding gevolgt en dus redelijk wat ervaringen als het gaat over gear etc.

Mijn 1e aparaat is goed opweg, zodra mn NABV pas binnen is moet ik mn keus eigenlijk gemaakt hebben. Tips zijn altijd welkom!

Mn voorkeur gaat uit naar een G&G met eig zo weinig mogelijk plastic, verder zoek ik hierbij een secondary die uiteraard ook zo weinig mogelijk plastic bevat. Mn main gaat de voorkeur uit naar AEG, secondary naar GreenGas

Verder voor vragen ben ik altijd redelijk open zolang het maar gepast blijft

See you guys on the field!

Welkom terug. Gelukkig gaat alles goed.

G&G heeft mooie apparaten maar zelf weinig ervaring mee, qua sidearm ben ik zelf heel blij met mijn Tokyo Marui HiCapa. Schiet als een droom en heeft een lekkere kick.

Welkom op het forum! Als je graag een g&g wilt hebben let op dat je het juiste model hebt. g&g maakt zowel metalen als plasticen m4's met vaak dezelfde naam maar andere suffix. CM is plastic, GR is metaal. Ik weet niet wat je budget is, maar is een specna arms of een g&p/vfc/krytac ook een optie? Specna arms is meer budget, de rest ligt tussen de 300-500 euro.

Laat ik nu toch gelijk aan juf Ank moeten denken.... #HalloAllemaal
anyway, welcome :)

Welkom @LeeWouse
G&G heeft een goede Sa80 serie. De L85AFV is ideaal voor cqb maar doet het ook goed in woodland.
Maar de L85A2 en de L86LSW zijn ook erg goed van hun.

Welkom,
een van de redenen waarom ics mij juist bevalt is omdat het fullmetal is. En de split gearbox bevalt na een half jaar ook nog steeds. Wil je niet op andere gedachten brengen maar je geeft metaal aan als een reden. En natuurlijk moet je ook gewoon weer in de auto stappen man.

gelijk voor de kennis onder de G&G even ;) mn budget is niet mis. ik wil met een paar redenen eentje van metaal/staal of andere stof in de zin van staal met als reden, ik kan redelijk lomp zijn, daarnaast heb ik voor mijn gevoel dan net dat ene beetje zekerheid meer ookal weet ik dat de kunstof van tegenwoordig wel redelijk wat kan hebben.

zelf ben ik momenteel aan het denken voor dit model (zie link)
http://gunfire.nl/product-dut-1152208358-Replika-karabinka-GC16-Warthog-7.html

uiteraard zijn andere modellen ook mogelijk ;) ontvang graag tips