Hallo allemaal

Ronaldhebels

New Member
8 sep 2018
1
0
Trophies
1
Na een paar x als introduce mee te zijn geweest op locatie Gasselte' volledig verkocht en ingeschreven bij de nabv.
Maar nu wil ik het zo simpel mogelijk houden omdat je zoveel beweegt en met teveel gear ga je kapot.
Wat is nou een wapen die betrouwbaar is en relatief weinig onderhoud met zich mee brengt?

Heb al even gekeken m4 veel gebruikt dus veel onderdelen en dus goedkoper.

Mijn interesse gaat uit naar de m14 wat vinden jullie daarvan?

Mvg Ronald hebels.

Welkom op het forum, M14 is een optie en er zijn zowel modellen in het goedkopere als duurdere segment, durf alleen niet te zeggen of het een goede aanrader is als eerste replica. Daarbij zijn ze dus iets minder makkelijk te upgraden of naar eigen smaak te maken doordat er iets minder onderdelen voor beschikbaar zijn. Echter heb ik een tijdje geleden gezien dat er al volledig houten stocks worden verkocht en allerlei accessoires dus je kunt er best een cool ding van maken.

Welkom op het forum. Kleine tip: replica of AA (Airsoft Apparaat) ipv w@pen om verwarring te voorkomen.

Er zijn heel veel replica's die je prima zullen dienen zonder al teveel onderhoud. Verrassend veel modellen gebruiken meet dan 80% algemene onderdelen intern, dus vaak is dat geen probleem. Je kan beter eerst bepalen wat je nu leuk zou vinden: mp5, ak, m4, g3?