Hallo allemaal

Jaffe

New Member
11 nov 2014
1
0
Trophies
1
<span lang="">Hallo allemaal mijn naam is Jaap, ben 20 jaar en doe een Mbo vakopleiding aan de Fotovakschool in Rotterdam.

ongeveer 5 jaar geleden heb ik voor het eerst paintball gespeelt. daar was ik erg enthousiast over en toen ik later op internet informatie aan het opzoeken was kwam ik voor het eerst de Airsoftsport tegen. ik vondt het er interesant uitzien maar ik bestede er verder geen aandacht aan.

tot ongeveer begin dit jaar toen ik op Youtube enkele Buitenlandse filmpjes tegen kwam. Geintrigeerd zocht ik verder en Kwam ik de ACN tegen. uiteindelijk heb ik deze zomer na het zoeken naar informatie besloten om mij aan te melden voor de Introducé Dag.

<span lang="">Dus na die betrefende 11 oktober heb ik besloten om me eigen gear aan te schaffen en heb ik inmiddels een NABVpas aangevraagd.

</span></span>

Welkom.
Mooi dat de introdag een geode indruk heeft gemaakt en dat je hierdoor hebt besloten ook te gaan airsoften.
Nu je 1 keer de pas hebt aangevraagd begint het wachten en de verslaving om steeds meer gear te halen.
Succes en tot snel op 1 van de velden.

Hallo Jaffe, welkom op het ACN forum.
Het blijft leuk om te lezen dat zoveel mensen door gaan met Airsoften na onze intro dagen :)
Heb je al wat gear? en zo ja wat ?

Wat ik tot nu toe heb is een Simpele Woodland Camo Overall,Tactical vest en veldfles die ik bij de plaatselijke Dump gekocht heb. verder heb ik via internet een Groene balaclava en een Phantom veiligheidsbril gekocht. goede schoenen en een camo pet had ik al.

als ik mijn pas binnen heb wil ik een Specna arms SA-A07 kopen met een paar Midcap magazine's een extra accu en eventueel een smartcharger.

Wat ik tot nu toe heb is een Simpele Woodland Camo Overall

Je moet toch ergens beginnen :)
Maar zo te zien heb je de basis wel.
Misschien vind je het niet interessant genoeg om te noemen en heb je het al wel, en is het volgende overbodig om te zeggen, maar ik zie nog geen fluror hesje  :O

die heb ik inderdaad nog niet. ik heb er wel aangedacht maar ben er tot nu toe geen tegengekomen op websites en ik weet ook niet goed waar ik die kan vinden. 

Bij de halfords of ANWB zijn ze niet zo duur. Als je nog andere airsoft dingen gaat bestellen op het internet op, dan kun je ze natuurlijk ook bij de betreffende shop mee bestellen. Meeste shops hebben ze inderdaad wel ergens weg gemoffeld.

Leuk om te horen @Jaffe! En een specna arms SA-A07 is een toffe keuze :D Not bad son, not bad! 
Heb je nog tips of feedback voor ons over de introducé dag? 

ik vond de intro-dag zelf heel erg leuk. Het sprak me erg aan dat we missies moesten voltooien en dat het geen simpele deathmatch was(Met games eindig ik met deathmatch altijd ergens onderaan),
Dat het halverwege de dag ging regenen en alles in een modderpoel veranderden konden jullie ook niks aan doen( in sommige situaties werd het juist leuker). verder was het een topdag.
alleen had ik nog wel 3 dagen spierpijn.