Hallo allemaal.

BjornZwaan

Member
23 nov 2014
9
0
Trophies
1
Hallo allemaal ik wou me even voorstellen. Mijn naam is bjorn. Ik ben 23 kom uit voorschoten.Ik ben pas geleden lit geworden van de NABV. En ben op zoek naar vrienden om samen mee te airsoften. Ben nieuw in de wereld van airsoft dus alle tips en adviezen zijn welkom!

welkom eerste advies ga een keer naar een introduceedag als het je dan bevalt.je kan dan kijken wat voor soorten replica`s er zijn en misschien een proberen. (wat bij mij het geval was) ga dan oriënteren op je uitrusting. Have fun

En/of ga een keer mee naar een event waar ze ook huurkits hebben bijv Bunker Hill, Balls & Arrows, Ghost Town.

Dan kun je gelijk ervaren welke verschillende soorten terreinen er kunnen zijn in Airsoft (en daarmee ook gelijk het soort Airsoft/strategie/event bepaald wordt):
groot terrein en meer strategie, middelgroot en wat meer run & gun, indoor en dan meestal CQB

Hallo Bjorn, Welkom op het ACN forum en welkom bij deze geweldige sport ;)
Heb je al een replica / gear, en wat heb je anders zoal op het oog?
Wat Arjan zegt, is zeker waar. Ga een keer mee als intro om te kijken wat handig is, of juist niet. Dan kun je veel makkelijker bepalen wat je wilt, zonder dat je achter af spijt hebt.

Bedankt voor het hartelijke welkom en het advies.
ik ga heel graag mee naar bunker Hillegom 30 november heb er al heel veel over gehoord en gelezen lijkt me echt gaaf.
en ik heb echt al heeeeel erg veel van zowel de youtube filmpjes van ACN gekeken en andere filmpjes en sits.
heb ook erg zitten nadenken over wat voor replica ik zou willen.
en vond de ASG CAA M4 Carbine Black echt iets voor mij!
Wat is jullie mening over deze replica ?
Heb nog geen gear dus zou de eerste keren voor een huur set gaan om te kijken hoe en wat.

Als intro zou niet nodig zijn.
ik heb me leden pas van de NABV al ben dus officieel lid :D sta te popelen om te beginnen!

Wanneer je mee gaat doen met een Skirm deel dat dan op het forum (skirm sectie), je kan dan gelijk zien wie er nog meer naar die skirm gaan.

Hi Bjorn! 
Welkom! :D Leuk dat je zoveel van onze video's hebt gezien! 
Heb je naast je pas al replica's? Anders moet je nog wel even een huurset regelen bij 3Division als je mee gaat. 

Dankje @Jan
ik heb me aangemeld voor 30 november bij bunker Hill via 3 División.
en aangegeven een huur set nodig te hebben want beschik nog niet over een eigen replica.
De betaling afgerond.
en toen stond er dat ik een email zou ontvangen die moest uitprinten en mee moete nemen maar geen email gehad kan dat kloppen ? Krijg ik die mail nog ? Kan iemand mij helpen ik weet niet of er iets mis is gegaan.

Laat maar heb de mail gevonden stond op de een of andere reden tussen reclame maar thanks anyway zie jullie bij bunker Hill ;)