Hallo allemaal!

Vinnie

New Member
3 jul 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik ben Vinnie 38 jaar oud en getrouwd. Sinds november vorig jaar heb ik mijn NABV-pas. Ik speel dus al eventjes, maar heb nu besloten me hier even voor te stellen. Hoe ben ik met airsoft begonnen? Mijn hobby was altijd gamen. Daardoor ben ik ooit "The Mighty Jingles" gaan volgen op YouTube. Hij heeft me jaren geleden kennis laten maken met airsoft. Toen wilde ik dit al heel graag doen. Helaas was dit in Nederland toen nog niet mogelijk. In september 2014 kwam mijn leidinggevende met het idee om eens met zijn allen te gaan airsoften. Waarop natuurlijk direct mijn interesse gewekt was: "Maar dit mag toch helemaal niet in Nederland?". 

Gelukkig, dankzij de inzet van een aantal mensen, mag het inmiddels dus wel. We zijn met een aantal collega's van het werk als introducé meegegaan.  Ik was gelijk hooked. Mijn vrouw werd er gek van... Ik werd lid van de NABV, spaarde wat, kocht mijn eerste replica (G&G raider), spaarde weer wat en kocht wat camokleding en een vest (Vegetato). Sinds afgelopen zaterdag mijn tweede  replica aangeschaft. Nu een Tippmann op HPA.

Mijn vrouw werd zo gek van me, dat ze uiteindelijk heeft besloten om afgelopen zondag mee te gaan naar Outdoor Brielle. "If you can't beat him, join him", was haar motto. Maandag heeft ze haar foto voor de NABV verzonden... 

Ik hoop jullie tegen te komen bij één van de mooie skirmlocaties die ons land rijk is. 

Welkom, ik hoop dat als ik later een wederhelft heb ik haar ook zo gek krijg om mee te doen.

Welkom Vinnie op h et Forum van ACN. Ik wenste dat mijn weder helft ook ooit kan om turnen om mee te doen maar ben er bang voor. 

Welkom op het ACN forum.

hopelijk kan ik een keer op het veld tegen jou komen te staan

Hallo en welkom hier. 

Wat gaaf dat je je vrouwtje zo ver hebt kunnen krijgen.

Zal voor mij een hele kluif worden hahaaha(ze moet er niets van hebben XD 

Nja tot op t veld

Welkom Vinnie op dit mooie forum!  Als mijn vrouw mn arsenaal in handen krijgt dan gaan ze door de shredder ! Haha.

Volgende week voor het eerst naar Balls and Arrows. Vrouw gaat mee. Heb er al zin in!

Welkom Vinnie,ook namens mijn wederhelft.

Pas maar op; voor je het weet blijkt je vrouw fanatieker in de sport dan jij.

Ik spreek uit ervaring,mijn vrouw heeft ondertussen meer replica's dan ik.

En qua uitrusting begin ik nu ook al achter te lopen.

Maar dat maakt het wel extra leuk.

Als je gaat dan zal ik je geheid tegen komen vinnie. Ik ben er namelijk ook

Wat awesome dat je vrouw mee gaat doen haha! Heel tof. En een tippmann <3 <3 Goede keuze! 

Je had echt geluk met de 2de test van je tippman. En hij is echt geweldig