Hallo Hallo!

Legendary

Well-Known Member
13 jun 2017
154
83
Trophies
7
Hallo iedereen!

Mijn naam is Bart, ik ben 28 jaar en ik kom uit Gennep (Noord Limburg), ligt ongeveer 20 km onder Nijmegen en ik werk in de beveiliging.

Ik ben ongeveer 3 a 3,5 jaar terug voor het eerst geïntroduceers met Airsoft.
Me toenmalige schoonbroer en vrienden deden dit veel in België. Misschien nog wel steeds haha.
Ben toen 3x in totaal mee geweest als introduce en was meteen al verslaafd toen ik me eerste replica vast had. En toen had ik nog geen eens geschoten.
Helaas door drukte op me werk (minimaal 3 van de 4 weekenden werken), kon ik op de dagen dat hun gingen, niet meer mee.

Maar het kriebelt alweer ruim een jaar en heb besloten om te gaan sparen, zodat ik een mooi budget heb, voor ik me pas ga aanvragen.
Alleen zit ik met een hoop vragen! Dus die ga ik zo dadelijk stellen op het juiste plek op het forum.

Alvast hartstikke bedankt voor evt. hulp / antwoorden!

Vragen zijn altijd welkom : )

Met vriendelijke groet,

Bart

Welkom in de verslavende wereld van Airsoft (maar goed dat wist je al) :P

Welkom Bart!

Jammer dat je zo vaak in de weekenden moet werken, dat maakt het idd lastig om te gaan skirmen. Hopelijk tot ziens op een skirm als je eenmaal je gear hebt!

Hahaha, dank je wel voor de verwelkoming!

De eerste keer heb ik helaas, zover ik weet, geen slachtoffers gehad haha. Maar het geren, dekking zoeken, cover voor een teammate, het slap geouwehoer terwijl je een Sniper zijn spotter c.q. rugdekking geef xD oh, en het mooiste niet te vergeten, iemand met een RPK die bijna de hele tegenpartij even uitschakelt xD het geschreeuw was lachwekkend hahaha

• Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom Bart! En probeer het voorzichtig te vertellen aan je portemonnee/bankrekening ;)

Dank je wel! Hahaha jaa ik ben me portomonnee al een dag "zoek". Verklaard een hoop denk ik xD

Hey bart,

Welkom op het forum, ik kom uit nijmegen dus lekker in de buurt.
Als je keer zin hebt om mee te gaan airsoft laat maar weten, heb namelijk een hele reserve kit liggen dus dan hoef je niet zoon huurkit te nemen.
Maar voor de rest veel plezier met je verslaving hier.

Grt michel

Welkom en succes met het rondkijken/vragen/verwonderen en vooral kwijlen. Verstandig om eerst te sparen en met een vast budget te gaan werken. Let wel... Je gaat er geheid overheen... Ongeacht de hoogte van je budget :p

Dat is super tof van Michel!
Zit nog even op me planning te wachten voor de komende maanden, maar ik zal zowiezo je een berichtje sturen :D

En het zal zeker goed komen met de verslaving.
Ja, ik had een bepaald getal in gedachte qua budget. Maar zat gisteren al even te rekenen, ga er al met minimaal 50 euro overheen. En dan heb je nog altijd de momenten van: Chips! Dat moet ik ook nog hebben! En dat ook en niet te vergeten dat! Hahaha

Hallo Bart,

Welkom op dit forum!

Voor je vragen ben hier in ieder geval aan het juiste adres.

Veel plezier in deze sport!

Dank jullie wel!
Zag al dat sommige van jullie mij Legendary noemde, jullie mogen mij gerust Bart noemen hoor, haha.

Legendary komt van mijn CoD2 tijdperk :P

• Leuk
Waarderingen: Jan