Hallo iedereen!

Briks

Active Member
10 jul 2017
40
20
Trophies
3
Hallo iedereen!

Ik ben Mark, 32 jaar en kom uit Tilburg.
Na 2x een bedrijfsuitje gehad te hebben bij Running the Target in Den Haag ben ik toch echt hooked aan airsoft.

Nu dus bezig met de aanvraag voor Nabv lidmaatschap, gear en een replica uitzoeken (is nog verdomd lastig kiezen)

Als ik er helemaal klaar voor ben zoek ik nog airsofters uit de omgeving die het niet erg vinden om een keer een newbie mee op sleeptouw te nemen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! Kom zelf uit de omgeving van Leiden, als je een keer mee wilt kan dat altijd natuurlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Briks
Welkom!! Er zijn een aantal nieuwe topics in het onderdeel 'algemeen'. Misschien kan je daar wat info uithalen voor een nieuwe replica.
 
Welkom op het forum!
Zelf woon ik in Zoetermeer, dus RTT en Airsoft INC zitten lekker dicht in de buurt. Voor als je een keertje mee wilt, ik wil eind van de maand nog naar RTT (25ste is er weer een skirm als ik me niet vergis ;) )
 
Welkom Mark. Altijd welkom om eens een rondje mee te gaan naar Airsoft Inc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Briks
Welkom op het forum. Ik zelf woon ook in Tilburg wat een stuk dichterbij is dan de rest :p en als je een keer wil car poolen vind ik dat helemaal niet erg. Gelukkig zijn er ook velden die dichter in de buurt zijn dan Den haag :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom op het forum en tof dat de sport er een nieuw lid bij gaat krijgen!

Carpoolen kan ik je niet mee helpen gezien de afstand, maar kijk ernaar uit je op het veld te zien! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Briks
Welkom!

Bij Running The Target geweest als eerste keer met een bedrijfsuitje? Netjes! Dat is wel een hele toffe locatie waar ik veel te weinig kom jammer genoeg.

Tof dat je gaat beginnen met airsoft!
 
Welkom!! Er zijn een aantal nieuwe topics in het onderdeel 'algemeen'. Misschien kan je daar wat info uithalen voor een nieuwe replica.

Daar ben ik gelijk al ingedoken! Zoveel meningen en zoveel afwegingen, ben zelf ook geen snelle beslisser met aankopen :)
 
Thanks
Welkom op het forum!
Zelf woon ik in Zoetermeer, dus RTT en Airsoft INC zitten lekker dicht in de buurt. Voor als je een keertje mee wilt, ik wil eind van de maand nog naar RTT (25ste is er weer een skirm als ik me niet vergis ;) )

Thanks voor het aanbod :) RTT in de avond is alleen problematisch voor me in verband met vervoer (afhankelijk van OV..)
 
Welkom op het forum. Ik zelf woon ook in Tilburg wat een stuk dichterbij is dan de rest :p en als je een keer wil car poolen vind ik dat helemaal niet erg. Gelukkig zijn er ook velden die dichter in de buurt zijn dan Den haag :D.

Cool! Ga zeker graag een keer mee.
Eerst eens mijn lidmaatschap en gear regelen ;)
 
Welkom!

Bij Running The Target geweest als eerste keer met een bedrijfsuitje? Netjes! Dat is wel een hele toffe locatie waar ik veel te weinig kom jammer genoeg.

Tof dat je gaat beginnen met airsoft!

Thanks! Bij RTT is het ook heel cool omdat je gelijk CQB taktieken aangeleerd krijgt. En man wat gaat die adrenaline stromen als het up close en personal is ;)