Hallo Iedereen!

MetalGearMuffin

New Member
24 mei 2018
1
0
Trophies
1
Hoi,

Ik zal mij ook maar even voorstellen. Ik heet Alexander ik speel in de regio Amsterdam en speel nu iets meer dan een maand. Ik ben nog op zoek naar een standaard plek om te spelen maar ik ben van plan om wel in ieder geval elke maand de Gladiator Skirm te spelen. Die is de laatste zondag van de maand.
 
Hi Alexander, ik kom ook uit Amsterdam en kan onderschrijven wat Hans hierboven zegt. Zelf ga ik waarschijnlijk 24 juni weer naar Wormerveer toe alleen of met een intro.

@Motorordonhans , gaan jullie met NHAS ook weer? Speelde bij proefskirm in andere team tegen jullie.
 
Laatst bewerkt:
Helaas de 24e niet. Ik heb heb de 22e nog wel een privé avondskirm voor NHAS georganiseerd. Kom volgende keer bij ons spelen? Bij de proefskirm werden we een beetje weg gespeeld. Goed gedaan dus!
 
Helaas de 24e niet. Ik heb heb de 22e nog wel een privé avondskirm voor NHAS georganiseerd. Kom volgende keer bij ons spelen? Bij de proefskirm werden we een beetje weg gespeeld. Goed gedaan dus!

Als ik jullie weer zie, kom ik wel bij jullie keer meespelen!

Edit: ziennet op hun Facebook pagina dat de skirm van 24 is verplaatst naar 23. Dan maar even kijken of ik 24 naar RSL ga.
 
Laatst bewerkt:
RSL is een top veld, enige nadeel is de vele brandnetels maar dat heb je op meerdere velden. Zomers is het veld heel dicht bebost en 's winters is het veld meer open, een totaal ander veld ook meteen