hallo iedereen

kevinDYLAN

New Member
9 jan 2015
1
0
Trophies
1
hallo iedereen. 

Ik ben Kevin, Ben 21 jaar en woon in Assendelft. Ik kwam een paar maanden geleden airsoft tegen op internet en ben toch wel enthousiast geworden over de sport. maar ben dus echt een leek in airsoft en weet niet hoe ik mij kan aanmelden enzo. daarom heb ik mijn bij dit forum aangemeld om te vragen aan jullie hoe ik nou alles moet regelen en hoe ik uiteindelijk samen met jullie op het veld kan staan.

ik hoop snel wat te horen van jullie 

mvg kevin

Welkom Kevin!

Bovenaan de site, zie je in de menu-balk een knop met "Begin met Airsoft". Hierin staat erg veel (vrijwel alle essentiële) handige informatie over airsoft.

Hopelijk helpt dit je een eind op weg. Zoniet, voel je vrij om dingen te vragen!

hoi Roel. dankje je wel, heb de video bekeken en weet wat het allemaal inhoud. en wil er echt graag mijn hobby van maken 

hoi Roel. dankje je wel, heb de video bekeken en weet wat het allemaal inhoud. en wil er echt graag mijn hobby van maken 

Dan zeg ik doen! Zit op het moment met precies datzelfde idee. ;) 

Hey Kevin, Welkom op ons forum.

Zo te zien heeft Roel je al prima op weg geholpen. Thx @roel

Ik kan je vast goed nieuws vertellen voor als je met airsoft bezig gaat. Er zitten volgens mij 2 skirm locaties bij jou in de buurt waar je letterlijk op de fiets heen zou kunnen. wat een luxe man.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust, we helpen je graag.

Welkom kevin :)
Ik ben zelfs bereid om mijn huidige hobby (voetbal) op te geven voor deze geweldige uber awesome hobby genaamd Airsoft :)

Heb je al een idee of iets dergelijks in de richting voor een replica of heb je daar nog totaal niet naar gekeken?

Naja,
In ieder geval welkom

And we'll meet on the battlefield!

He Kevin,

Welkom op het forum en leuk om je hier te zien! Als je nog vragen hebt stel ze gerust. Tot op het veld!

Iedereen bedankt voor de reacties. Nou yannick ik dacht zelf aan een m4/m16 of een mp7 te kopen. Maar heb iedergeval wel een idee wat ik nu moet kopen om mee te doen. Alleen is de vraag welke gear is goed om mee te beginnen?.

Qua gear geldt ook: wat is je budget. Ik persoonlijk loop met uitrusting ter waarde van 4 cijfers, maar je kunt ook lol hebben met 2 cijfers.

Laten we zeggen als budget dat ik er wel elke maand wel wat kan uitgeven aan mijn hobby. Laten we zeggen als budget om te beginnen 500 ofzo

Ik heb zelf nu op dit moment n budget van 600 waarvan ruim 350-400 wordt besteed aan mn replica
(Heb besloten voor n licenced replica te gaan)
En mn starter gear wordt gwn n woodland marpat set van ongeveer 70 euro met fast helmpie en n tactical vest a 60 euro

Alleen nog zoeken welk model ik precies wil

Oke ja ik denk dat ik voor een goed,betrouwbaar replica ga en dan iedergeval ook woodland kleur en tatical vest. Weet je al welk apparaat je gaat kiezen. Zit te twijvelen of ik meteen voor een duur model ga of goedkoop iemand suggestie?

Wat wil je uitgeven aan je eerste replica is de eerste vraag
En als je het geld hebt om goede kwaliteit (tokyo marui,vfc etc.) Te kopen dan zou ik dat doen :)

Zelf heb ik de keuze gemaakt om voor een duurdere replica te gaan toen ik begon. Nu ruim een jaar later heb ik daar nog geen enkele seconde spijt van gehad.

Geduurende het jaar zijn er een aantal replica`s bij gekomen, budget/ knutsel replica`s. Waar bij ik van 1 echt spijt heb gehad. Wat een tijd, fustratie en geld voor onderdelen zijn daar in gegaan. Met eind resultaat: Voer voor de kliko.

De meeste mensen hier weten het ondertussen wel dat ik een beetje ICS fanboy ben. Maar voor mij is dit echt 1 van de beste merken. 20+ skirms en nog geen problemen gehad.

Greetings

oke goed 

Oke nou ga eerst rustig kijken welk apparaat ik ga nemen. Heb eerst volgende week zondag een introductie bij balls and arrows en dan daarna als ik het nog leuk vind aanvraag doen bij nabv. Maar denk wel dat ik dat ga doen eerste gear is al onderweg