Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi Tjeerd,
Welkom!
Leuk dat je zo enthousiast bent. Wat is je favoriete veld?
Ik ben wel benieuwd naar je kanaal hoor! Vind het altijd leuk om te zien hoe andere mensen hun video's maken
Hi Tjeerd,
ooooh! Ja video kanaal kost veel tijd haha! En lastig plannen dan ja. Sommige organisatoren hebben op Facebook langer van te voren al hun skirms staan.
Lijkt me leuk een keer kennis te maken ja. December zal alleen een lastige maand zijn met alle familie gezelligheid van die maand Ik ga in ieder geval naar de training van airsoft-heaven en daarna pas in januari weer (als dat kan met het verhuizen).
Net even gekeken, mooie set-up al hoor! Zon eigen studio ruimte staat boven aan de lijst als ik eenmaal verhuisd ben. Daar heb ik nu jammer genoeg niet de ruimte voor. En jullie hebben al een sponsoring binnen van Van Hes denk ik te zien? Mooi werk ^_^ Met wat voor camera filmen jullie?
Ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig met ons kanaal maar heb er vanwege een fulltime baan, minder tijd voor dan ik zou willen. Maar het groeit steeds harder inderdaad
Bunker Hill is op dit moment de absolute favoriet. Kan ik je van harte aanbevelen.
IIE! Nikon
Ik film met Canon 650 D ^_^ En heb een GoPro 2 voor het veld. Wil ooit natuurlijk wel graag upgraden naar een nieuwere GoPro, maar ik moest eerst verhuizen haha!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.