Hallo vanuit Zuid-Holland

Tom van den Bosch

Well-Known Member
2 jul 2017
45
17
Trophies
3
Yoo,

Mijn naam is Tom, ben 20 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam (Maassluis).
Helaas nog geen lid van het NABV, maar ga me waarschijnlijk wel snel aanmelden. Alle video's die ik vind van airsoft geven een goeie indruk, en was als kind af aan ook al gek van zulke replica's. Voor ik begin wil ik nog wel mee als introducee met iemand, zodat ik kan kijken of het echt wat voor me is. Maar dan moet ik eerst een NABV lid vinden haha. Volgens mij zit er achter het airsoften zelf ook wel een gezellige community. Ben benieuwd wat deze sport allemaal gaat brengen. En hoe is het met jullie ? :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum Tom.

Je hoeft je niemand met een NABV-lidmaatschap te kennen, om in contact te komen met de sport.
Kijk enkel even naar Locaties met huursetjes. En schrijf je daar in. Geef aan dat je als introduce mee wilt en alles word voor je geregeld.

Voorbeeld locaties:
Balls and arrows
Bunker hill
Paintball world Arnhem.
Critical hit.

En vast nog meer ;)
 
Welkom op het forum Tom.

Je hoeft je niemand met een NABV-lidmaatschap te kennen, om in contact te komen met de sport.
Kijk enkel even naar Locaties met huursetjes. En schrijf je daar in. Geef aan dat je als introduce mee wilt en alles word voor je geregeld.

Voorbeeld locaties:
Balls and arrows
Bunker hill
Paintball world Arnhem.
Critical hit.

En vast nog meer ;)

Wat hij zegt.. je kan je gewoon aanmelden voor een skirm.. En er zijn er genoeg dus tot aankomend weekend :p

Die video's zijn niets vergeleken met het echte werk :p

Yep... Ik dacht ook klaar te zijn voor het echte werk na weken video's te bekijken voor m'n eerste skirm.. Kwam ik van een koude, of nou ja in dit geval warme, kermis thuis! Poeh! Lachen!

ANyway... welkom en tot op het veld!