Heya Rubueno,
Als eerste welkom op dit forum en airsoft! Heb je al een keer geskirmed als intro?
En als velden kan zelf persoonlijk aanraden:
3Division - Daarle: Dit is een leuk terrein waar je veel open hebt met wat dunner begroeide bos(jes) en ook keiharde actie hebt in en om de kleine huisjes die er staan. Ook een heel leuk punt is de varierende missies zoals het ophalen van een gestrande piloot en deze eerst moeten stabiliseren, of het trekken van een aanhang wagen met 5 man omdat er een ''bom'' inzit. Het geeft echt gewoon een kick als zoeits weet klaar te spelen. Deze skirms zijn wel stevig aanpoten want veel ervaren spelers gaan vaak er naar toe, en je speelt meer op langere afstand dan op korte.
RSL - Assendelft : Dit is een gaaf veld als je van snelle actie houdt en in ambush liggen, de dag dat ik er was (is alweer volgens mij een anderhalf jaar geleden) was het vooral wat korte game rondes met een CTF game waar ook meerdere objectives inzaten en daarna een Attacker/Defender missie met bommen planten zonder respawn (rondes van 10 minuten, tip hier kan
rennen effectief zijn
) dit veld is best goed beschut en er zijn meerdere ''eilanden'' die open kunnen aangezien het ook een paintball veld is.
Balls & Arrows - Lelystad: Een groot dicht bebost veld waar je heel geniaal sluipende acties kan hebben of met een squad echt een effectieve hinderlaag kan leggen tegen het vijandelijke team. Zeker een veld die aanrader is om te beginnen, elk niveau van spelers komen naar deze skirms en het is er altijd we gezellie
En als ik is een keer naar een veld ga om een dagje te skirmen kan het misschien mogelijk carpoolen als ik een extra plaatsje in de auto over heb. Ik kom namelijk uit Edam
Tot snel op het veld!