Hallo !

Petervz

Active Member
27 jan 2016
27
4
Trophies
5
Hallo mensen,

Mijn naam is Peter en ben 27 jaar uit Rijswijk en had een tijdje terug door dat airsoften legaal is geworden in Nederland. Dit leek mij wel wat! Nu heb het gisteren voor het eerst gedaan bij airsoft inc in Den Haag en kan eigenlijk niet wachten om nog een keer te gaan !! Had wel al mijn vog aangevraagd en deze is binnen ben nu aan het kijken naar gear en replicas en mijn oog is gevallen op http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-cxp-hog-mtr-ebb-tan-_front_&action=article&group_id=20000035&aid=19616&lang=nl

ik heb Bij de dump een broek en een jas gehaald deze zijn voor binnen de rest vind ik aardig moeilijk, ik zag op het forum vaak de site taiwangun voorbij komen en zag daar deze artikelen nou vroeg ik mij af of ik hier wat mee kan of beter verder kan zoeken

vest

http://www.taiwangun.com/en/tactical-vests/combat-vest-with-releasable-armour-system-olive-8fields?from=listing&campaign-id=14

waterzak
http://www.taiwangun.com/en/water-bag/molle-type-tactical-hydration-pack-atak-fg-8fields?from=listing&campaign-id=19

ik ben de rest nog een beetje bij elkaar aan het zoeken wat doen jullie kwa gezicht bescherming waar ik gister was hadden we maskers op met daarboven een klein brilletje. Wat is prettig en toch ook veilig kwa bril? persoonlijk lijkt mij zo`n duikachtige bril wel wat. voor verdere tip en tricks let me know !!!

Hallo Peter, en welkom!

Met ICS zit je wel goed. Dit zijn over het algemeen prima replica's, waar je een hele tijd mee vooruit kunt. Ook als je eenmaal aan het upgraden toe bent, zijn dit makkelijke systemen. (zelf ben ik een groot ICS fanboy ;) )

Wat het vest betreft: Persoonlijk probeer ik deze liever eerst voordat ik ze koop.
Het moet gewoon goed zitten en goed aan te passen zijn. Maar je kunt natuurlijk altijd de gok wagen. Verder is het wel een molle vest, dus is makkelijk aan te passen naar zoals jij hem wilt.

En de waterzak, tja dat is gewoon een water zak. Je hebt er genoeg montage opties op zitten, en als het werkt, dan is het prima.

Voor de bril, kies ik zelf ook liever voor een goggle (duikbril model). Daar voel ik me gewoon veiliger mee. Dan word er ook niet per ongeluk vanaf de zijkant ingeschoten. En hij bedekt iets meer van het gezicht, dus minder kans op verwondingen in het gezicht.
Het nadeel is wel, dat hij meer afsluit, en dus mogelijk eerder beslaat.

Een meshmasker is wel aan te raden. Zeker voor binnen, maar ook voor buiten gebruik ik het altijd. Ik gebruik het masker zelf dan niet met een helm, maar met een emerson fasthelmet, kun je die dingen op spawn zo los klikken en even wat drinken / eten, en gelijk weer verder. Dus als je bang bent, dat je niet meer kan eten en drinken in het veld, dan is een meshmasker icm met een fasthelmet een handige combinatie.

Als er meer vragen zijn, stel ze gerust!

Van harte welkom op dit leuke forum!
Bij de dump kan je een hoop leuke dingen halen voor weinig geld (doe ik ook, alleen heb ik nog geen skirm gezien) en verder zijn hier genoeg ervaren mensen die je goed kunnen helpen ;)

heb zelf ook nog geen skirm gedaan ben wel erg benieuwd als ik me spullen een beetje bij elkaar heb verzameld maar eens snel doen hoop dat ze in de buurt een beetje leuke dingen hebben ^_^

Welkom op het forum!
Ben zelf ook nog een beetje aan het rondsnuffelen hier en heb ook een beperkt budget voor de sport(hobby). wat @ChaoSState al zei is het een goed plan om langs een dump te gaan voor uitrusting en dergelijken.

enneh, HELE gave replica die je op het oog hebt. Als je gaat kopen en er mee hebt geskirmd zou ik er wel een leuke review van willen lezen ;).

Hopelijk tot snel op een veld!

Zal ik zeker doen ! zijn er nog mensen hier uit omstreken den haag die leuke velden weten of regelmatig naar events in de buurt gaan ?

Welkom!

AirsoftInc ken ik nog niet. Grappig dat er zo toch nog locaties zijn die je niet kent, ondanks dat de sport een kleine community heeft.

Eviltwin heeft je vragen perfect beantwoord (Thanks! :3) dus hoef ik weinig meer te doen dan te zeggen; veel plezier in de sport!

Dank jullie ben nu een beetje in twee strijd kwam deze ook tegenhttp://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-cxp-ape-r-two-tone&action=article&group_id=20000050&aid=19650&lang=nl ze presteren een beetje hetzelfde ze hebben beide wat handige dingetjes mmmmmmm

@Petervz Oei, dat is wel een lastige keuze. Succes met het kiezen ik zou het niet kunnen :D beide prachtige replica's

tmiHQ9.jpg

kleine update zodra ik me pas heb word het toch de hog (m4 model makkelijker voor een nub als ik met onderdelen) vest is binnen past perfect helemaal happy mee morgen schoenen en handschoenen ! het enige wat ik lastig vind is een richtmiddel uitzoeken ik zag een acog http://www.unit13shop.eu/index.php?item=element-acog-4x32-scope-black&action=article&group_id=20000103&aid=8926&lang=nl de 4x vergroting leek me heel erg handig samen met een kleine bipod voorop of heeft dit totaal geen zin en is het beter een simpele red dot te halen ?

Zelf vind ik de afstanden in airsoft te klein om met vergroting te spelen. Zo heeft onze DMR een 1,5 - 5 x zoom scoop. Maar deze staat altijd op 1,5 - 2x zoom.

Daarbij heb ik ook zo'n 1,5 - 5 x scope voor op mijn M4. Maar daar staat altijd een reflex scope op, omdat ik deze prettiger vind, zelfs voor de 65 - a 70 meter die ik er mee schiet.

Zeker indoor vind ik zoom onhandig, want het neemt een stuk van je "field of vision" weg.

Ik zelf heb een Acog met 4x zoom en ben er erg content mee om te gebruiken voor het spotten op ~100 meter, "zag ik daar nou iets bewegen of was het gewoon de wind"
Tevens kan ik met een 4x scope ook mooi de baan van de bb goed volgen en weet dan ook hoe ik de hopup af moet stellen.

Voor cqb gebruik ik de elcan spectre dr, die kan switchen tussen 1x en 4x. Soms wil ik die spectre ook meenemen in woodland situaties. Kun je lekker snel switchen tussen 1x voor dichtbij en 4x voor spotten en bb baan bepalen.

Hi, probeer running the target een keer, goudlaan in Den Haag, compleet anders als Airsoft Inc

Inderdaad daar MOET je geweest zijn :D

Zelf ben ik inderdaad ook een fan van de 4x zoom, zoals Sander zegt, om te spotten :) Gewoon een verrekijkertje op je replica ;)

@Petervz

Welkom op het forum! Ik zelf kom uit leiden en ben al meerdere malen bij airsoftinc geweest, schiet alleen daar met huur wapens omdat ik met een sniper speel ;) vindeb de tegenstanders meestal niet zo leuk + het is erg onpraktisch daar..

Zit nu nog voor 3 weken in thailand maar als ik terug ben kunnen we best een keer naar een skirm gaan!