Hallo

De Vliegende Hollander

Active Member
10 dec 2016
25
5
Trophies
4
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rinaldo .
Ik ben een paar weken geleden bij ghost town geweest in oude tonge .
Na die dag heb ik me aangemeld bij nabv .
Ik wacht nu op mijn pas die waarschijnlijk volgende week komt in de tussen tijd ben ik op zoek gegaan naar een replica .
Ik heb een paar replica's gezien die ik wel mooi vind .
De replica's die ik heb gezien zijn Tippmann m4 en de HK 417 D
Daar zit ik tussen twijfelen ik hoop dat jullie wat tips of ervaring er mee hebben .

Rinaldo

Hallo Rinaldo.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik wilde je zeker even welkom heten in deze verzamelplaats van airsoftverslaafden.

Mag ik vragen uit welke regio je komt? Woon je in de buurt van Ghost Town of meer in de buurt van andere locaties?

• Leuk
Waarderingen: De Vliegende Hollander
Hallo Rinaldo.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik wilde je zeker even welkom heten in deze verzamelplaats van airsoftverslaafden.

Mag ik vragen uit welke regio je komt? Woon je in de buurt van Ghost Town of meer in de buurt van andere locaties?

Hoi Jorst ,
Nee ik woon niet in de buurt van Ghost Town.
ik kom zelf uit Emmeloord . Balls and arrows is het dichts bij voor mij.

Groet
Rinaldo

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.

Als ik moest kiezen tussen optie 1 en 2 zou ik zeker voor 3 gaan......
Een L85 natuurlijk :p

Ik kom zelf uit Kampen.
En er was gisterenavond nog iemand van het forum uit Emmeloord ff bij mij langs geweest om te chronoen.

Nou succes met je keuze en begin van deze hobby.

Greetings

Welkom op het forum.

Ik kom zelf uit Kampen.
En er was gisterenavond nog iemand van het forum uit Emmeloord ff bij mij langs geweest om te chronoen.

Greetings

Dank je wel Twinfromhell .
Het gaat vast wel lukken om goede/mooi replica te vind .

Hoi Jorst ,
Nee ik woon niet in de buurt van Ghost Town.
ik kom zelf uit Emmeloord . Balls and arrows is het dichts bij voor mij.

Groet
Rinaldo

Hallo Rinaldo,