Hallo

De Vliegende Hollander

Active Member
10 dec 2016
25
5
Trophies
4
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rinaldo .
Ik ben een paar weken geleden bij ghost town geweest in oude tonge .
Na die dag heb ik me aangemeld bij nabv .
Ik wacht nu op mijn pas die waarschijnlijk volgende week komt in de tussen tijd ben ik op zoek gegaan naar een replica .
Ik heb een paar replica's gezien die ik wel mooi vind .
De replica's die ik heb gezien zijn Tippmann m4 en de HK 417 D
Daar zit ik tussen twijfelen ik hoop dat jullie wat tips of ervaring er mee hebben .

Rinaldo

Hallo Rinaldo.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik wilde je zeker even welkom heten in deze verzamelplaats van airsoftverslaafden.

Mag ik vragen uit welke regio je komt? Woon je in de buurt van Ghost Town of meer in de buurt van andere locaties?

• Leuk
Waarderingen: De Vliegende Hollander
Hallo Rinaldo.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik wilde je zeker even welkom heten in deze verzamelplaats van airsoftverslaafden.

Mag ik vragen uit welke regio je komt? Woon je in de buurt van Ghost Town of meer in de buurt van andere locaties?

Hoi Jorst ,
Nee ik woon niet in de buurt van Ghost Town.
ik kom zelf uit Emmeloord . Balls and arrows is het dichts bij voor mij.

Groet
Rinaldo

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.

Als ik moest kiezen tussen optie 1 en 2 zou ik zeker voor 3 gaan......
Een L85 natuurlijk :p

Ik kom zelf uit Kampen.
En er was gisterenavond nog iemand van het forum uit Emmeloord ff bij mij langs geweest om te chronoen.

Nou succes met je keuze en begin van deze hobby.

Greetings

Welkom op het forum.

Ik kom zelf uit Kampen.
En er was gisterenavond nog iemand van het forum uit Emmeloord ff bij mij langs geweest om te chronoen.

Greetings

Dank je wel Twinfromhell .
Het gaat vast wel lukken om goede/mooi replica te vind .

Hoi Jorst ,
Nee ik woon niet in de buurt van Ghost Town.
ik kom zelf uit Emmeloord . Balls and arrows is het dichts bij voor mij.

Groet
Rinaldo

Hallo Rinaldo,

Ook ik kom uit Emmeloord. Wellicht dat we samen eens een keer kunnen gaan spelen.

Welkom op het forum.

Ik kom zelf uit Kampen.

Greetings

That was me ;)

Welkom op het forum!

Tippmann lijkt me enorm vet! Gister ook weer iemand mee gezien, blijven toffe apparaten.

Ik weet alleen niet hoeveel onderhoud daarbij komt kijken. Dat zou @Sander je kunnen vertellen. Een AEG is wat dat betreft makkelijker.

• Leuk
Waarderingen: De Vliegende Hollander
Hallo mede airsofters,

Vandaag eindelijk mijn NABV pas binnen dus kon ik eindelijk mijn replica ophalen bij Bunker 501.
Het is de H&K 417D GBB geworden, echt een geweldig ding. De recoil en het geluid was in mijn ogen zoveel beter dan bij de Tippmann.
Die keuze was snel gemaakt.
Groet, Rinaldo

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Welkom Rinaldo,

Mooie keuze replica zit zelf ook al een tijdje te kijken naar de hk417 of 416
maar dan van Tokyo Marui (Electric Blowback). Jammer dat die een beetje te duur is
naast de Scar-L die ik nu bezit. Ben je beginnend? of al wat ervaring?

Hallo mede airsofters,

Vandaag eindelijk mijn NABV pas binnen dus kon ik eindelijk mijn replica ophalen bij Bunker 501.
Het is de H&K 417D GBB geworden, echt een geweldig ding. De recoil en het geluid was in mijn ogen zoveel beter dan bij de Tippmann.
Die keuze was snel gemaakt.
Groet, Rinaldo

Ben benieuwd hoe je gas efficiency is. Ik speel zelf ook gas (WE Scar L) maar heb er een AEG naast gekocht aangezien ik nog geen volledig magazijn met een FPS hoger dan 250 eruit kan duwen met temperaturen onder de 10 graden.

Daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar maar ik moet maar eerst een skirm meespelen hoe het bevalt.
Moet alleen nog de hop up bijstellen van de replica en de falke le afstellen.

Aah zag je topic net te laat, anders had ik je nog over kunnen halen om een tippman te halen : Nee, onzin! Je hebt nu ook een toffe replica!

Ben zelf ook erg benieuwd hoe die met koude tempraturen werkt!