Hallo!

G.I.Joe078

Member
24 jan 2017
22
4
Trophies
3
Hallo,

Zoals gebruikelijk bij de meeste forums wil ik me graag even voorstellen,Ik ben joey en ben woonachtig in dordrecht ben in november begonnen met airsoften en vind het een erg leuke en actieve hobby. Ik heb inmiddels mijn eigen gear aangeschaft en een replica ( APS M4) ..replica ben ik niet helemaal over tevreden maar daar maak ik wel een ander topic voor aan! ben lid geworden van dit forum met het doel meer informatie te vergaren en eventuele vragen/meningen te delen met jullie.

Groetjes Joey
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!

Ik dacht even dat je iemand anders was (G.I. Joey) maar die speelt al wat langer.
Veel plezier op het forum!
 
Welkom!

Wat scheelt er met de M4? Heb zelf een aps asr110 gehad en na wat upgrades schoot die kneiter ver en accuraat. Prima mee vermaakt in het veld!
 
Bedankt allemaal

Welkom!

Wat scheelt er met de M4? Heb zelf een aps asr110 gehad en na wat upgrades schoot die kneiter ver en accuraat. Prima mee vermaakt in het veld!
Ja dat is dus een beetje de vraag,maar baal er gewoon beetje van niet 1x fatsoenlijk kunnen gebruiken en eigenlijk beetje klaar er mee en op het moment wat meer budget dus makkelijker een replica te kopen waar merendeel de internals/externals al redelijk goed zijn. Wel wil ik deze ook goed maken voor eventueel backup.
 
Bedankt allemaal


Ja dat is dus een beetje de vraag,maar baal er gewoon beetje van niet 1x fatsoenlijk kunnen gebruiken en eigenlijk beetje klaar er mee en op het moment wat meer budget dus makkelijker een replica te kopen waar merendeel de internals/externals al redelijk goed zijn. Wel wil ik deze ook goed maken voor eventueel backup.

Heb je geen garantie erop? Begrijp me niet verkeerd hoor, het is natuurlijk heel vervelend dat je er niet mee hebt kunnen spelen maar er gaat bij iedereen wel eens iets kapot. Zou wat zijn als iemand met een PTW zegt hij doet het niet koop wel een nieuwe :p

Hoort een beetje bij airsoft; sleutelen en het opknappen van je replica :) Dat wanneer je na een week lang knutselen op het veld staat en je met een schietijzer staat die naar behoren werkt! De internals van APS zijn degelijk, zeker niet slecht ;) Je het probleem hier kunnen omschrijven en wie weet kunnen we je op weg helpen. Of woont er iemand bij je in de buurt die je kan komen helpen:D
 
Heb je geen garantie erop? Begrijp me niet verkeerd hoor, het is natuurlijk heel vervelend dat je er niet mee hebt kunnen spelen maar er gaat bij iedereen wel eens iets kapot. Zou wat zijn als iemand met een PTW zegt hij doet het niet koop wel een nieuwe :p

Hoort een beetje bij airsoft; sleutelen en het opknappen van je replica :) Dat wanneer je na een week lang knutselen op het veld staat en je met een schietijzer staat die naar behoren werkt! De internals van APS zijn degelijk, zeker niet slecht ;) Je het probleem hier kunnen omschrijven en wie weet kunnen we je op weg helpen. Of woont er iemand bij je in de buurt die je kan komen helpen:D

haha ja dat klopt ook wel en heb geen garantie heb hem van iemand overgenomen welliswaar als nieuw en nog nooit gebruikt maar zonder bon.
Dat het sleutelen er bij hoort begrijp ik zeker maar heb het idee en een beetje op basis van andere ook het idee dat APS leuk is maar niet helemaal top.. nu is het zo dat ik graag mijn spullen op orde heb en ik liever even wat investeer in een goede basis of niet een goede maar dan een betere als dat ik nu heb en dat na verloop van tijd verbeterd en aanpast maar dan vind ik het wel heel fijn als ik ook even kan skirmen zonder dat dit hoeft vooral nu in het begin dat is dus de reden dat ik gelijk de balen heb in de aps.. wel wil ik hem houden en eventueel als backup in orde maken.
 
Dan maak je van de APS een leerprojectje. Lekker er aan knutselen en op het veld kijken wat hij doet. Werkt hij niet of valt het resultaat tegen. Dan pak je de andere replica. En werkt de APS dan zoals verwacht en heb je het maximale bereikt. Dan ga je de andere replica upgraden en heb je de APS als back-up.. Dan ben je altijd voorzien van een werkende replica en heb je aan het einde twee top replicas :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell en bvdzeeuw
Dan maak je van de APS een leerprojectje. Lekker er aan knutselen en op het veld kijken wat hij doet. Werkt hij niet of valt het resultaat tegen. Dan pak je de andere replica. En werkt de APS dan zoals verwacht en heb je het maximale bereikt. Dan ga je de andere replica upgraden en heb je de APS als back-up.. Dan ben je altijd voorzien van een werkende replica en heb je aan het einde twee top replicas :)

Jup! Klinkt goed,en ga ik zeker doen!
 
Welkom Joe! Tof dat je ons forum hebt gevonden en je hebt aangemeld!