Hallo

Larykoek

Member
22 apr 2017
8
1
Trophies
2
Bij deze zou ik mezelf graag even voor willen stellen.
Ik ben Lars 19 jaar oud en ga binnenkort starten met airsoften.
Hoe ben ik op het idee gekomen?
Vriend van mij speelde het erg vaak en ook op een hoog niveau (volgens hem) en mij leek het altijd al mooi om het te gaan doen dus bij deze.

Op het begin nog op "huur" spelen om erachter te komen of ik het ook echt wat vindt.
Hoeveel verstand heb ik ervan? Weinig haha maar dat komt vanzelf denk ik ken de basisregels in ieder geval en hoop dat ik er lol in heb.

met vriendelijke groet,

Lars
 
Hey Lars!

Welkom op het ACN forum!
Als je iets wilt weten, gebruik dan de zoekfunctie of stel de vraag... genoeg mensen die je kunnen voorzien van info.

Veel plezier hier en see you on the field!
 
Welkom Lars! Zoals @Stey al aangeeft, je kunt menig uurtje op dit forum doorbrengen voor alle ins and outs
 
Welkom op het forum! De meesten hebben maar 1x een huurkit nodig om erachter te komen of ze het wat vinden en vaak zijn ze dan al helemaal overtuigd xD
 
Welkom!

Leuk dat je deze sport gaat proberen. Veilige keuze om met een huurkit te beginnen. Weet je al waar je gaat spelen?
 
zit met een vriend samen te kijken om ergens in de buurt van Den Bosch te beginnen wordt waarschijnlijk Waalwijk aangezien we daar al iets hadden gevonden (exacte locatie weet ik niet). Helaas kon ik die datum niet maar daar zijn ze regelmatig volgens hem dus over 1-2 weken beginnen we ongeveer.
 
Welkom op het forum! Cool dat je de sport gaat uitproberen, hopelijk vindt je het net zo tof als wij :p
 
Welkom op het forum! altijd weer leuk nieuwe mensen in de sport er bij!