Hallo!

• Onderwerp starter Onderwerp starter efX
  • Startdatum Startdatum

efX

New Member
17 aug 2018
4
0
Trophies
1
Goedenavond,

Mijn echte naam is Roy, 31 jaar, wonende in het mooie Limburg ;).

Een jaar of 2 geleden wat filmpjes van Novritsch tegengekomen, en dat trok gelijk me interesse, echter nog niet de tijd gehad om me hier verder in te verdiepen door omstandigheden.

Ben een fervent online gamer, waarin ik me de laatste jaren meer ben gaan richten op de ArmA series en momenteel Post Scriptum/Hell Let Loose, uiteraard ook andere FPS gespeeld.

Zelf heb ik nog nooit airsoft gespeeld, al lijkt het mee heerlijk om in de buitenlucht (evt binnenlucht) lekker bezig te zijn met een nieuwe tak van sport! Hopelijk kan ik binnenkort een skirm meemaken, om zelf eens te voelen en ervaren hoe het er aan toe gaat. (en of het uiteraard bevalt)

Overigens heb ik uiteraard dus ook nog zelf geen enkele gear.

Hopelijk tot ziens!

Groet,

Roy

Hallo Roy, hoe snel wil jij een skirm meemaken? Morgen ga ik naar Wild mountain in Weert en je zou nog meekunnen als introducee als je wilt.

• Leuk
Waarderingen: efX
Hallo Roy, hoe snel wil jij een skirm meemaken? Morgen ga ik naar Wild mountain in Weert en je zou nog meekunnen als introducee als je wilt.

Dat had heel snel mogen zijn, maar wij vertrekken naar onze vakantie bestemming morgen! Toch bedankt voor het aanbod.

Welkom op het forum mede Zuid Limburger,

Houd het forum in de gaten voor skirms waar men naar toe gaat en kun je inderdaad als introducé mee. Bij Unit 13 in Sittard en bij Wild Mountain in Weert zijn huurkits verkrijgbaar daar zou je zelfs zelfstandig naar toe kunnen gaan. Ik heb maar 1 primary replica anders kon je ook eens mee naar Zuid 63. Area 57 (Wild Mountain) en No Limit (Zuid 63) organiseren in het weekend van 22 September een groter evenement samen op Zuid 63 misschien dat er dan iets te huren is, zou je eventueel contact met ze kunnen opnemen voor meer info.

• Leuk
Welkom op het forum mede Zuid Limburger,

Houd het forum in de gaten voor skirms waar men naar toe gaat en kun je inderdaad als introducé mee. Bij Unit 13 in Sittard en bij Wild Mountain in Weert zijn huurkits verkrijgbaar daar zou je zelfs zelfstandig naar toe kunnen gaan. Ik heb maar 1 primary replica anders kon je ook eens mee naar Zuid 63. Area 57 (Wild Mountain) en No Limit (Zuid 63) organiseren in het weekend van 22 September een groter evenement samen op Zuid 63 misschien dat er dan iets te huren is, zou je eventueel contact met ze kunnen opnemen voor meer info.

Bedankt voor het welkom allemaal.

Tevens bedankt voor bovenstaande informatie, hier zou ik inderdaad naar toe kunnen gaan en de kit kunnen huren. Word je daar ook verder geholpen als je de eerste keer gaat? Al ga ik daar wel al van uit.

Weert is zeker interessant aangezien ik naast Weert woon, al kom ik wel uit het zuiden ;)

Laatst bewerkt:
Voor elke skirm is een briefing, waarin onder andere de veiligheidsregels worden uitgelegd. Als je weet hoe je een magazijn moet herladen en de trekker moet overhalen heb je voor de allereerste keer voldoende kennis :) (word je ook wel uitgelegd) Het gaat de eerste keer vooral om de beleving van het spel. Als je zorgt dat je op tijd bent, kijk om je heen, welke gear en welke replica je qua uiterlijk bevalt en durf gewoon te vragen zo kun je heel makkelijk bij een groepje aansluiten en komen dan vragen naar boven is het een kleine stap om ze te stellen, als iemand van ons ziet wat je 'verkeerd' doet, leggen we je dat ook wel uit.

• Leuk