Hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rudy
  • Startdatum Startdatum

Rudy

Member
18 aug 2018
15
6
Trophies
4
Hallo,

Rudy is de naam. Ik ben lid van de NAVB sinds november vorig jaar. Inmiddels heb ik mijn hele gear bij elkaar. Ik heb twee AEG replica's en een side arm. Ik heb nog nooit een skirm gespeeld. Nu zou ik graag een keer willen gaan spelen. Aangezien ik geen ervaring heb zou ik graag met iemand meegaan die dit al vaker gedaan heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar dark forest Ulicote. Ik kan vanaf zaterdag 1 of zondag 2 september. Ik zoek iemand in de omgeving Eindhoven en ik beschik over vervoer waar we mee naar Ulicote kunnen.

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.
Ik ben toevallig van plan om binnenkort in de buurt van Eindhoven samen met een introducé naar een skirm (misschien dus Dark Forest) te gaan, misschien kun je hierbij aanhaken als je dat wilt.

• Leuk
Waarderingen: Peter en Rudy
Welkom op het forum.
Ik ben toevallig van plan om binnenkort in de buurt van Eindhoven samen met een introducé naar een skirm (misschien dus Dark Forest) te gaan, misschien kun je hierbij aanhaken als je dat wilt.

OK, top. Ik sta te popelen om te gaan spelen :P Ik wil voor het eerst het liefst dan samen met iemand gaan, en met drie of meer is prima.
Het hoeft voor mij ook niet perse Dark Forest te zijn. Maar het liefst wel outdoor. Weert (Wild Mountain) is dan mss ook een optie. Laat maar even iets weten als je/jullie gaan. Ik ga zeker mee.

OK, top. Ik sta te popelen om te gaan spelen :p Ik wil voor het eerst het liefst dan samen met iemand gaan, en met drie of meer is prima.
Het hoeft voor mij ook niet perse Dark Forest te zijn. Maar het liefst wel outdoor. Weert (Wild Mountain) is dan mss ook een optie. Laat maar even iets weten als je/jullie gaan. Ik ga zeker mee.
Outdoor was ik sowieso van plan, dus dat komt wel goed. :)
Ik zal je bij de conversatie toevoegen zodat we kunnen uitvogelen waar en wanneer.

Welkom op het forum! Zo te zien heb je al iemand gevonden om mee te gaan, maar je kan ook altijd kijken op het skirm gedeelte van het forum.

Ik kan je vertellen dat dark forest een prima veld is. Wild mountain is een van mijn grote favorieten. Goed veld (hetzij wat kleiner) en zeer goede organisatie.

• Leuk
Waarderingen: Rudy
FF melden!
Vandaag mn eerste Skirm gedaan(Dark Forest Ulicoten).
In een woord Ge-wel-dig! Im hooked for sure. Met een groepje van vier man. En dat maakt het wel zo gezellig.
Ik vind het zo tof dat ik niet kan wachten tot de volgende keer. Als het ff mee zit volgend weekend weer.
Het is mooi om zien dat deze sport echt voor ''jong''en''oud'';) is. Ik had verwacht dat er voornamelijk jonge gasten zouden spelen.
Wel jammer dat sommige spelers niet eerlijk hun hit nemen. Maar dat is een bekend probleem heb ik al begrepen.
Maar hoe dan ook leuk, tof, super:)