Hallo!

Cryptomeria

New Member
7 sep 2018
1
0
Trophies
1
Hallo ik ben Rutger woon in Rijswijk en ben 31 jaar. Ik een paar maanden geleden wezen airsoften met colllega's. Hierdoor heb ik besloten mijn oude gear maar eens af te stoffen. Een paar jaar geleden ben ik gestopt met paintball en ben van plan nu airsoft oppakken als hobby/sport.

Momenteel heb ik net een week mijn NABV lidmaatschap en ben ik aan het kijken naar welke replica te kiezen en een mogelijk team om mee te spelen. (tips hierover zijn altijd welkom)

Hé, welkom op het forum! Tof dat je (weer) aan de slag gaat! :D

Qua team is het altijd even aftasten wat bij je past, en of je bij hen past uiteraard. Iedere skirm zijn er wel mensen waar je mee op kunt trekken, en dan leer je vanzelf mensen (en/of teams) kennen. Hou vooral het 'Skirms'-gedeelte op dit forum even in de gaten dan zie je welke ACN-forumleden waarheen gaan.

Qua replica is het puur waar je zelf warm van wordt. M4-model? AK-model? Of misschien een AUG, MK14? Dat kan alleen jij beslissen. En áls je dan een model op het oog hebt, kun je beginnen met research naar goede merken. Maffo heeft daar een handige handleiding over gemaakt.

Zelf verkoop ik mijn volledig geupgrade M4, zodat je nooit meer iets hoeft up te graden aan je replica ;)
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/tka-g-g-gc16-warthog-12-volledig-geupgrade.4838/