Hallo!

Meddox

New Member
25 mei 2015
4
0
Trophies
1
Hallo,


Ik ben Kevin Assenberg, 25 jaar, woon in spijkenisse. Ben werkzaam als anesthesiemedewerker in het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. Woon zelf in spijkenisse een stadje gelegen naast Rotterdam. Tot voorkort wist ik niet dat de sport bestond. Ben gister voor het eerst wezen airsoften met huur-gear in Belgie in Schoten. Direct ben ik verkocht en heb me gister avond direct aangemeld bij de NABV, wacht nu nog op mijn VOG, maar ben me al flink aan het oriënteren wat mijn eerste aeg gaat worden, wat ik tevens ook heel erg lastig vind. Er staat zo veel informatie op internet en iedereen zegt wat anders. Gister ook met een aantal mensen gesproken en deze zeggen dat gunfire.pl een aardige site is om een begin apparaat te kopen. Mijn vraag is ook, wat zijn goede begin apparaten? 


Nu vond ik een ICS M4 op unit13, maar vraag mij af of dit niet iets te veel van het goede is om mee te beginnen?


http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-m4-r_i_s_-crane-stock&action=article&aid=1090&lang=NL


Ook via dit forum de review gelezen over de Specna Arms SA-A01 via gunfire, maar iemand anders raadde dit af omdat die slecht zou zijn?


http://gunfire.pl/product-eng-1152200038-Specna-Arms-SA-A01-carbine-replica.html


Nu loop ik dus erg vast dat ik geen idee heb wat handig is en iedereen een andere mening hierover heeft en misschien dat jullie me een duwtje in de goede richting kunnen geven.


De kleding zal ik later bij de Dump gaan halen en waar nodig op internet bestellen.


Alvast bedankt!


Kevin.


 


 
 
Welkom op het ACN forum Kevin!

Ik ben een ICS-fanboy, dus ik zeg een ICS in nooit te goed ;)

Zonder gekheid, het Is afhankelijk van jouw budget en wat jij wilt. Begin je net met airsoft en ben je eerst nog een beetje aan het aftasten hoe of wat, en weet je nog niet zeker of je de sport wat vind op langere termijn. Dan kun je prima af met de specna Arms. Deze zijn voor hun prijs echt niet verkeerd. En houd de begin investering wat schappelijker.

Maar wil je op langere termijn doorgaan met airsoft en toch voor iets beters willen gaan. Dan Is ICS zeker geen verkeerde keuze. Ook bij ICS kun je een keer een tegenvaller hebben, maar dat heb je overal.. De kans bij ICS Is alleen wat kleiner. Verder heb ik van beide veel goede verhalen gehoord. En heb ik zelf met 3(+2 van mijn broers) ICS replica's goede ervaringen.

Veel plezier in deze mooie sport!
 
Thanks voor je snelle reactie,


Heb het gister voor het eerst gedaan, maar denk dat ik direct verslaafd ben eraan haha. En zelf denk ik voor die 100 euro extra dat direct een goede aankoop niet misplaatst is. Wat ik me af vroeg is of de split gearbox van de ICS handig is voor beginners of dat het juist handiger is om gewoon een normale te kopen waardoor je het beter leert. Een M4 trekt me al langer, maar geen idee of degene van de link die ik stuurde een goede is of niet? Het is namelijk wel wat veel geld om zomaar uit te geven zonder enig idee wat je thuis krijgt.


Is het misschien ook handiger om langs een winkel te gaan voor informatie of iets?


Thanks nogmaals!
 
Naar een winkel gaan voor een beetje look And feel + extra info is geen overbodige luxe. Voor het gevoel zit het dan wat lekkerder met zulke bedragen. Daarbij zie je dan misschien wat andere leuke dingen of kan de verkoper je nog met andere dingen helpen.

De split gearbox vond ik in het begin erg fijn, omdat mijn replica standaard 400 FPS schoot, dan kun je dat makkelijker verhelpen . En je leert er wel degelijk het systeem mee kennen. Enkel kun je hem nu per onderdeel uit elkaar halen. En heb je hem makkelijk binnen een avondje in elkaar zitten.
 
En wat is bijvoorbeeld het verschil tussen deze 2?


http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-m4-commando-cranestock&action=article&group_id=20000035&aid=8083&lang=nl


http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-m4-r_i_s_-crane-stock&action=article&group_id=20000035&aid=1090&lang=nl


Nu lees ik bij de tweede, dat er alleen maar een MC-129 accu in kan en dat dat een probleem is? 


En is een M4 een beetje all round te hanteren gun of niet?


Sorry voor al mijn vragen hoor, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben dan ik!
 
Welkom!
Die onderste m4 heb ik.zelf ook..erg fijne replica als ik mag zeggen.. ik.speel met lipo's. Dus er kunnen wel.andere batterijen in, maar je moet kijken of dienpqssen ivm.met de buttstock