Hallo!

HeadAnkle

New Member
7 sep 2015
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen

Ik ben Wouter, 24 jaar en woon in Nijmegen. Ik ben pas sinds een week geïnteresseerd in airsoft. Ik heb me hier ingeschreven zodat ik alvast wat contacten op kan doen in de airsoft wereld en zodat ik een goed overzicht heb op de events die komen. :) Ik wil gaan beginnen met een dag proef mee te doen met airsoften om te kijken of het wat voor mij is.

Welkom op het forum. Verder hou de agenda in de gaten wanneer er skirms zijn. Tot dan

Hi Wouter,

Welkom op het gezelligste forum van Nederland ;-) en hopelijk ook in deze prachtige sport. Onze eerst volgende Introductiedag zat helaas binnen 2 dagen vol, maar er is al weer een nieuwe Introductiedag in de planning voor Q4. Hou daarom dit forum, onze website en Facebook pagina in de gaten en schrijf je in voor de Nieuwsbrief. Als je echter zo snel mogelijk een keer mee wilt hou dan ook dit forum bij Skirms in de gaten en onze Event Kalender en hobbel gewoon een keer met ons mee. Zoals iedereen weet vinden we het altijd leuk om iemand op weg te helpen. Het enigste wat wij van je vragen is je enthousiasme, eerlijk spel en natuurlijk hard werken in het veld (want we moeten natuurlijk wel weer winnen). Dus hopelijk tot snel in het veld.

@Michiel @Michiel Ik ben misschien van plan om naar de aankomende skirm in Arnhem te gaan omdat dit redelijk in de buurt is. Zijn jullie daar aanwezig? Even off topic ik ben ook van plan om lid te worden van de NABV. Welke replica is voor beginners aan te raden? Ik zelf zat te denken aan een Tar-21 ziet er tof uit en valt goed in de prijs ;-)

Welkom! de tavor ziet er idd wel mooi uit.. maar een M4 valt dus niet in jou smaak? denk dat het wel een goede replica is.. vandaag een Specna Arms SA-B02 carbine extra besteld voor mn collectie bij Gunfire vooral omdat de reviews erg goed waren..€185,-  verder is het denk ik je eigen smaak ;)

@stephan schulte De M4 ziet er ook blits uit en erg goed te hanteren maar ik ben heel erg fan van het design van de Tavor. Ik kan nog altijd een M4 erbij kopen maar mijn eerste wordt toch deze denk ik. :-) Die Specna karabijn ziet er ook strak uit hoor :O

Hallo Wouter, welkom op het forum. Travor is een mooie keuze, die zie je niet vaak. Je hebt dan wel iets redelijks unieks in handen.

Hi Wouter,

Zoals ik eerder zei, als je wilt weten waar we ergens uithangen kijk dan even in onze Event Kalender. Die staat hier: http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/

Dit is een algemeen overzicht waar iedereen kan aangeven waar hij/zij naartoe gaat (geen inschrijving bij de organisatie zelf, dat moet je nog steeds zelf direct met hun regelen). Daar kun je ook zien waar ACN-leden naartoe gaan.

Travor is een leuke keuze, maar doordat je die niet vaak ziet zijn er wat minder onderdelen voor te vinden en zal je minder mensen tegenkomen met kennis over dit apparaat om te delen. Daarom is het als beginnende Airsofter misschien verstandiger om met een meer gangbaar apparaat te beginnen. En als je wat meer ervaring hebt met Airsoft Apparaten dan kun je wel voor iets aparts zoals deze Travor kiezen.