Hallo!

stephan schulte

Well-Known Member
19 aug 2015
74
24
Trophies
4
Dag mijn naam is Stephan Schulte 41 jaar.

Sinds kort ben ik een beetje besmet geraakt met het airsoft virus,.. denk dat jullie het ook hebben... as zaterdag mn eerste echte ervaring tijdens de bunker hill in Daarle.

Op het moment van voorstellen ben ik in RL nog 2 weken beroepsmilitair maar per 01 sept ben ik zzp rijschoolhouder in Vroomshoop en hierbij geeft ik dan ook korting voor mn mede spelers ;)

Ik hoop samen met Maxim Bester een team te kunnen oprichten en in de toekomst nog vaak te mogen spelen. natuurlijk hoop ik ook dat ik vele van jullie leer kennen en iets te kunnen leren op het gebied van airsoft!

greetz,

stephan

Moi stephan, welkom op het forum.
Leuk dat je ook het"virus" hebt.
Ik raad je af om eigen team op te starten. Je kunt met z'n 2e beter aansluiten bij een ander team. Deze hebben al de ervaring met de sport en contacten met andere teams en orga's. En vaak ook kennis over andere zaken als upgraden en aanschaf van replica's

Welkom collega!

Welke stoel draai je (er vanuit gaande dat ik op een forum gewoon 'je' mag zeggen ;p) nu en waar?

Succes met de rijschool alvast

Hallo, welkom op het forum.
Ik zie je aankomend weekend wel op bunker hill.

Tot dan

Welkom op het forum en veul plezier met onze mooie sport. Gr. Ex Klu

Welkom! 

Leuk dat je ons forum hebt gevonden en de tijd neemt je voor te stellen. 

Ik zou inderdaad ook niet direct zelf een team oprichten maar aansluiting zoeken bij een bestaand team zoals Toothpick al zegt. Tenzij je iets heel specifieks zoekt in je eigen team dat je niet zo snel ergens denkt te halen. 

Je kiest wel gelijk een mooie locatie uit om te beginnen met deze sport! 3Division en Bunker Hill zijn een toffe plek ^_^