Heey Iedereen,

Christian0341

Well-Known Member
28 apr 2017
46
22
Trophies
5
Hallo iedereen ik wil me even voorstellen ik ben Christian (Chris)
26 jaar uit Noord-Brabant (woon nu in Harderwijk) en ga bijna beginnen met Airsoft zodra het VOG binnen is bij het NABV iemand tips voor met wat voor Replicas ik beste kan beginnen, Momenteel heb ik nog niets kunnen kopen omdat ik nog aan het kijken ben voor wat voor Replicas ik het beste mee kan gaan spelen iemand enige tips of die in de buurt woont ? Omgeving Harderwijk of misschien 2e handse Replicas of enige andere tips voor Replicas? dan hoor ik graag je met tips.

Met vriendelijke groet

Christian
 
Laatst bewerkt:
Hoi Christian, welkom op het forum. Even iets ter verduidelijking we spreken hier niet over wapens maar over replica's. Aangezien dat je in Harderwijk zijn Airsoft Heaven en Ball and Arrows voor jouw lekker dichtbij. Je kan hier ook replicas huren om mee te beginnen. Voor verdere vragen stellen ze gerust er is altijd wel iemand die ze kan beantwoorden.

Tot op het veld
 
Welkom op het forum! En alvast veel plezier met het uitzoeken
 
Welkom!

Zou eerst ergens gaan huren voordat je een dure replica aanschaft. Kan je een hoop geld schelen achteraf ;)
 
Balls and arrows is aan te raden, niet de beste replica's maar ook niet slecht. Verder mooie locatie om je eerste skirm te spelen. Vrij veel aspecten van Airsoft kom je hier wel tegen.
 
Welkom Christian!

Precies wat hierboven al gezegd wordt; probeer eerst eens een huursetje... ervaar Airsoft een keer en dan kom je er vanzelf achter wat voor soort replica je wilt aanschaffen (tenzij je Airsoft toch niets vindt).

Veel plezier op het forum en wie weet tot op het veld.
 
Ik heb al eens in belgie airsoft gespeeld maar vond de replica waar ik mee speelde niet zo super maar vond het verder super lekker knallen en sprayen Alleen nog de juiste replica vinden
 
Welkom! Het meeste is al gezegd; behalve dat Veluwe Airsoft voor jou natuurlijk om de hoek is!

Proberen kan daar ook, ze hebben huurkits. Het terrein is compact zodat je gelijk in de actie komt te zitten :) Ook het gevaar van een linie waar je niet doorkomt is aanwezig zodat je dat ook gelijk kunt ervaren, als dat voorkomt tenminste.