Helemaal nieuw in deze tak van sport! + advies is altijd welkom!

Voor dat budget en de voorkeur voor een blowback systeem is er eigenlijk naar mijn mening maar 1 goed keus:

Tokyo marui.

Even een kleine aanvulling op rebel.
ICS: L85 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Just so you know :p

• Leuk
Waarderingen: b.samriey
Nog een faal, de complete Sig serie van ics :p

OH god shameful display, time for sepuku.

Inderdaad heb de rebrand gevonden! https://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-m4-s_i_r_-crane-stock&action=article&aid=1842&lang=nl

p.s. iemand bekent met de ICS Par MK3? zoja graag je ervaring met ICS en de replica itself:)

Graag hoor ik van jullie!

Nick

Lol die had ik een pagina geleden ook al gelinkt, de ICS Par Mk3, lange replica, beetje een DMR gevoel krijg ik er altijd bij, standaard V2 Gb internals maar wel een speciale gearbox shell in de vorm van de split gearbox, heel handig voor upgraden, spring changes en onderhoud. Wel een non standard hop up design wat niet heel veel uitmaakt omdat de ICS Stock chamber al heel goed is.

Why don't you buy this masterpiece, the ICS CXP-APE R
If i were stand in your position, i will listen to this music and make my decision..
2015-04-23%2B02.07.55.jpg

2015-04-23%2B02.03.37.jpg

For more photos click here

That's a other nice choice.
L85 is a unique replica, not much people have it, and an awesome rifle.
But that ape is possible the next I'm going to buy, I already tried to get a used ape a few times but missed it.
That two tone short barrel (R)is my first choice. Totally love it. And has electronic recoil

• Leuk
Waarderingen: Jan en b.samriey
@Dafencer has an APE, reversed two-tone (custom made for him) which looks awesome... and yes, I'm saying that as a Russian-gear lover.

• Leuk
Waarderingen: b.samriey
@Dafencer has an APE, reversed two-tone (custom made for him) which looks awesome... and yes, I'm saying that as a Russian-gear lover.

Oh I smell someone converting, even the smallest show of weakness is a sign :P. I also think the APE twotone Dafencer has is really cool, especially with the longer barrel. If you are considering these kind of replica's I would also consider checking out the SCAR's.

Beste Airsofters!

Ik heb het perfecte model gevonden!!! het betreft de ''ICS PAR MK3 R MTR''.
Ik heb nu meerdere mails de deur uit staan naar verschillende replica verkopers, en bijna geen van hen kan aan dit type komen.

Mijn vraag:
Ik woon in Noord-Holland, weten jullie nog airsoft replica/ apparaat (ICS) verkopers in deze regio? en anders +- 100km radius in omtrek.

Graag hoor ik van jullie;)

Ik heb zojuist de ICS PAR MK3 R MTR besteld toch nog een bedrijf gevonden die hem wel kon bestellen:)

Had toch echt voor een tokyo marui recoil shock gegaan als je het geld toch hebt heb je uiteindelijk langer plezier van

Beste airsofters!,

Even een vraagje betreft side-arm replica's. Ik ben van plan om de ASG BERSA BP9CC aan te schaffen.
deze schiet rond de 400fps. mag dit nou wel of niet tijdens skirms?

Met vriendelijke groet,

Nick

Nee, de max voor sidearms is 360 fps. Als het een CO2 replica is, moet je er een NPAS inzetten. Als het een green gas replica is, moet je minder sterk gas gebruiken.

Owke ik bedoel side-arm in de vorm van een pistol, ik snap er nu niks meer van..
mn maatje die al dik 1 jaar skirmt zegt dat full auto side arms max 360fps mogen en single shots 450fps
iedergeval bedankt voor je snelle reactie :D

In principe 'mag' het wel. Replica's die full auto kunnen, mogen max 360 fps. Replica's die alleen semi auto kunnen mogen maximaal 450 fps, waarbij sommige orga's daarnaast ook een 2 seconden delay willen zien en dat heb je uiteraard bij een pistool niet. Deze regel is bedoeld voor DMRs maar naar mijn weten is er geen eis aan hoe de replica eruit zou moeten zijn. Je wordt gegarandeerd wel vreemd aangekeken als je met je 'DMR pistool' aankomt :p

De belangrijkste reden voor nee is dat je daarnaast ook een minimale schootsafstand van 15 meter krijgt. En laat dat nu net de range zijn waarop je normaal gesproken je pistool zou gebruiken ;)