Helm setup!

heb je toevallig een draaiknop aan de achterkant waarmee je hem kan stellen qua hoofdomtrek?

een helm zou je in feiten zonder je kinband kunnen dragen als je hem goed stelt om je hoofd heen. de kinband is alleen om te voorkomen dat die van je hoofd af vliegt als je een smakker maakt. dus dan zou je als je dat hebt je kinband stukje losser kunnen dragen en irriteert dat ook minder.

Ik heb zelf een replica van een DSI helm. moet hier overigens ook nog even een keer een cover voor halen. Maja buiten ga ik hem waarschijnlijk niet eens dragen. voor binnen is het wel echt super fijn. scheelt weer een hoop Bb's op je voorhoofd!

maar waarom neem je geen cover die meer net is dan stof? dan heb je gelijk stukje verfrissing onder je helm en toch de camo.

heb je toevallig een draaiknop aan de achterkant waarmee je hem kan stellen qua hoofdomtrek?

een helm zou je in feiten zonder je kinband kunnen dragen als je hem goed stelt om je hoofd heen. de kinband is alleen om te voorkomen dat die van je hoofd af vliegt als je een smakker maakt. dus dan zou je als je dat hebt je kinband stukje losser kunnen dragen en irriteert dat ook minder.

Ik heb zelf een replica van een DSI helm. moet hier overigens ook nog even een keer een cover voor halen. Maja buiten ga ik hem waarschijnlijk niet eens dragen. voor binnen is het wel echt super fijn. scheelt weer een hoop Bb's op je voorhoofd!

maar waarom neem je geen cover die meer net is dan stof? dan heb je gelijk stukje verfrissing onder je helm en toch de camo.

Goeie tip! Ga ik dat ook even uitproberen, alleen moet hij wel stabiel zijn. Ik heb namelijk een camera op mijn hoofd, dus als het te veel beweegt ga je dat zien :P

Ik heb voor deze cover gekozen omdat het de enige is die er van is :P En omdat het Zweedse leger ze ook op deze manier gebruikt, alleen dan met de bolle helm :P

@Jan Goed om te horen dat dat ook goed werkte, alleen is het wel een heel gevaarte wat ik gezien heb. Dus allemaal weer extra gewicht enz.. Ik ga voorlopig met deze helm verder en zodra er budget is en ik het nodig vind komt er een andere :P

Goeie tip! Ga ik dat ook even uitproberen, alleen moet hij wel stabiel zijn. Ik heb namelijk een camera op mijn hoofd, dus als het te veel beweegt ga je dat zien :p

Ik heb ook al 2 cqbs gespeeld met cam op mijn helm. ik heb gesprongen en gedoken hij blijft goed zitten. heb mijn kinband wel gewoon zitten maar ziet extreem strak.

Ik heb ook al 2 cqbs gespeeld met cam op mijn helm. ik heb gesprongen en gedoken hij blijft goed zitten. heb mijn kinband wel gewoon zitten maar ziet extreem strak.

Oja! Ziet er prima uit :) Ik ga het meteen even proberen..

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
/ Beetje offtopic

@NielsHoffland

Met al die Zweedse vlaggen en camo heb je nog steeds geen AK5C? :p Ga je hem nog halen of niet?

Die AK5C Staat enorm hoog aan het verlanglijstje :) Alleen momenteel even geen budget voor, er worden binnenkort weer 2 replicas verkocht. Daarna wil ik een 5C gaan kopen :D

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Die AK5C Staat enorm hoog aan het verlanglijstje :) Alleen momenteel even geen budget voor, er worden binnenkort weer 2 replicas verkocht. Daarna wil ik een 5C gaan kopen :D

Mooie beelden, duidelijk ook zeker voor binnen mijn Contour heeft veel licht nodig dus binnen filmen is geen optie maar goed das een andere discussie .

Mooie beelden, duidelijk ook zeker voor binnen mijn Contour heeft veel licht nodig dus binnen filmen is geen optie maar goed das een andere discussie .

Ik ben benieuwd! Komend weekend ga ik hem voor het eerst testen, maar dat komt allemaal wel goed! Ben tot nu toe heel tevreden over de kwaliteit, en eigenlijk helemaal niet zo heel duur. Ondertussen zijn ze nieuw 220 euro, en ik heb de mijne 2de hands gekocht voor 140 euro met een 64GB sd kaartje. Ik ben alleen nog opzoek naar een zoomcam.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7