Help, een revolver voor mij!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Geen idee hoe ik mijn vraag beter kan verwoorden. Ik ben op zoek naar een airsoft sidearm en zou graag een revolver willen. De Colt Python is altijd al een favoriet van me geweest dus wat zou nou beter zijn dan een airsoft variant?

Ik vond deze: http://www.anareus.eu/detail.php?id=7854

Nu vind ik die super mooi, maar ik ben niet helemaal zeker of het wel een airsoft revolver is. En als het wel een airsoft revolver is hoe zit dat met extra shells? Die kon ik op deze website niet vinden. Of als het een hele slechte revolver is, heeft iemand een alternatief?

Alvast bedankt,
Mika

Edit: ik wil wel graag met mijn revolver kunnen skirmen, dus onder 360 fps.

Laatst bewerkt:
Tanaka ❤

Dat zijn de mooiste revolvers die er te krijgen zijn, Wat Western Arms is voor pistolen is Tanaka voor revolvers. Ongelooflijk mooi gemaakt met een uitmuntend soepele werking (note: de gelinkte revolver is out of stock). Tanaka is Japans en schiet dus altijd legaal. Nadeel: geen spare parts voor te krijgen zonder speciale hulp.
Tanaka revolvers werken zonder shells, gas en bb's gaan beide in de cylinder.
Deze revolver hebben een vaste hop dus inschieten en even puzzelen met bb gewichten is nodig om te kijken wat het beste werkt. Ben je daar eenmaal uit zijn ze zeker bruikbaar.
Verschillende shops in hong kong en Japan bieden een gedegen aanbod van Tanaka revolvers aan, wellicht dat deze daar nog te krijgen is.

• Leuk
Waarderingen: manderspaul en Mika
Ik heb even gekeken
Impulse101 in Japan biedt een heel gamma aan pythons aan

Wat de verzendkosten zijn zal je bij de webshop moeten navragen, dat verschilt nogal. Wanneer je pakketje bij de douane terecht komt mag je rekenen op 21% BTW en inklaringskosten (de inklaringskosten afhankelijk van wie de inklaring moet doen maar reken op 10 a 20 euro!).

• Leuk
Waarderingen: Mika
Ik heb even wat filmpjes gekeken op Youtube, en krijg het gevoel dat die revolver van Tanaka een beetje tegen zou vallen voor mij. Hij is erg duur en de kracht valt me toch tegen. Hoewel de kwaliteit echt super lijkt, denk ik niet dat deze revolver voor mij is. Weet iemand dan een revolver voor mij? Het liefst een wat zware, zodat het niet een speelgoed pistooltje lijkt en ik hou van een metaal met hout look.

Ik heb net een Colt Python 4 inch gekocht in Valance voor maar €85,- waar hij in NL dik €130,- kost.
Full metal maar geen hout.
Wel heb ik zelf de shells aangepast om ze onder de 360 fps t krijgen.
Merk KWC.

• Leuk
Waarderingen: Mika