Helppp

Alphaaomega010

New Member
8 aug 2020
4
0
Trophies
1
Ik heb hier een we hi capa 5.1 liggen van de m1911.

Ik heb het volgende probleem.
Zonder magazijn erin doet die wat die hoort te doen.
Maar met magazijn erin wordt het een ander verhaal.
De spanner wil af en toe niet tegen de bbu slaan en doet die dat toch dan ontsnapt er gas uit me outer barrel soms klein maar soms ook 10 seconden gas wat er uit ontsnapt.

Iemand die een suggestie kan hebben

Heb eventueel ook videos van het probleem.

Bvd dank

Als je een video hebt dan post die ook, zeker bij gbb's

Klinkt op het eerste gezicht als een probleem met een sear.

(En een hi capa is een 2011 geen 1911:p)

Dacht dat ik een filmpje had maar staat op me andere telefoon maar dit is het probleem wat ik heb. En het feit dat ik gas verlies

Goed filmpje: lekker constant vinger aan de trekker en slide naar achter halen.

Ok, na het kijken van het filmpje weet ik wat het probleem is, echter de oorzaak kan verschillende dingen zijn.
Allereerst is het voor het goed functioneren van een gbb pistool absoluut noodzakelijk dat de slede voldoende naar achteren gaat om de sears te activeren (dat zijn die palletjes die je in het frame als je de slede verwijdert) en om je hamer weer volledig naar achteren te doen gaan.
Jou slede slaat duidelijk niet ver genoeg naar achteren wat de w.erking van je mechanisme verstoort.

De mogelijke oorzaken:
- De hamer biedt teveel weerstand
- Je sears of iets wat interactie heeft met die sears is naar de klote
- Er is iets mis in de nozzle waardoor je slede domweg niet de kracht heeft om naar achteren te gaan.
- Je replica is van binnen vuil / heeft een smeerbeurt nodig

Eerste actie die je moet doen als een gbb pistool niet goed werkt:
Compleet uit elkaar, schoonmaken, inspecteren (vooral op scheurtjes in de nozzle en eventuele o-ringen) en smeren.
Dit lost 9 van de 10 keer je problemen al op.
Bij de andere keer die overblijft vindt je vaak tijdens de demontage en inspectie wel de oorzaak.

Oh, en het is inderdaad een 1911 en geen hi-capa/2011 (het verschil zit hem in het magazijn, een 1911 gebruikt smalle "single" stack magazijnen en een hi-capa/2011 de dikkere "double" stack magazijnen)