Het kon niet uitblijven, ook even netjes voorstellen

ReloadAirsoft

New Member
27 aug 2014
1
0
Trophies
1
Naar aanleiding dat ACN al een aantal keer bij ons in de winkel is geweest vond ik het wel zo netjes om ons op het ACN forum ook even voor te stellen.

Ik ben dus Maurice, vader van 2 prachtige kids en gelukkig getrouwd. In het dagelijkse leven run ik de airsoft winkel Reload Airsoft (www.reloadairsoft.nl).. liefhebber van (snelle) Duitse autos en (trage :p ) Chopper motors en uiteraard Airsoft... en dan voornamelijk ook het aspect product ontwikkeling.

Mijn geschiedenis in de airsoft wereld is inmiddels al de nodige jaartjes, mijn eerste apparaat kocht ik in Belgie in 2002. Ik was woonachtig in Belgie dus de drempel was enorm laag. Toen ik terug naar Nederland verhuisde was het dus extra jammer dat ik de apparaten moest achterlaten in een gehuurd kluisje :) Door de jaren heen vele apparaten in handen gehad en in bezit en door het hobbyen (om ze in leven te houden, Ja de kwaliteit was 10 jaar geleden vele malen dramatischer dan hedendaagse low budget apparaten)

In 2013 nog even een jaartje afgewacht hoe de airsoft wereld zich zou evalueren in Nederland maar dan begin 2014 de keuze gemaakt van carriere en volledig dedicated in airsoft gestapt. :)

Hmm ja euh wat valt er eigenlijk nog meer zo 123 te vertellen? Ik zou zeggen, heb je een vraag stuur me een postparkiet in dit topic of kom eens langs in de winkel ghehhe.

gr Maurice
 
Hey Maurice welkom,Het is dat ik in het noorden woon anders was ik vermoedelijk al een tijdje kind aan huis geweest bij je shop.Het intereseert me wel wat jullie doen en dan met name de product ontwikkeling. Ben zelf ook gek van het sleutelen aan van alles en nog wat, dus nieuwe inovatieve producten zijn altijd welkom ;-)
Groet,Sander
 
Hey! Welkom op ons forum! 
Sorry dat ik je Airsoft Reloaded noemde :( :p Is inmiddels aangepast via een text bubbel in Youtube. ;)