Hey allemaal!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Hey allemaal,

Mijn naam is Mika. Ik word binnenkort 18 en wil dan graag beginnen met airsoft aangezien me dit super leuk lijkt.

Ik dacht ik maak hier vast een account zodat ik van te voren eventueel vragen kan stellen en contact kan leggen met andere mensen die airsoft doen. Het liefst zou ik airsoft eerst een keer proberen voor ik dingen ga regelen zoals me inschrijven bij het NABV en een replica kopen en dergelijke, alleen moet ik wel nog even kijken waar en wanneer dat kan. 

Als je verder nog vragen hebt stel ze dan gerust.

Groet,

Mika

Welkom op dit gezelligste Airsoft forum van Nederland ;-) en hopelijk in deze mooie sport.

Tegenwoordig kan je bij veel Airsoft locaties een apparaat huren dus dat is een mooie gelegenheid om het eens uit te proberen en te kijken of je het wat vind. Bijvoorbeeld bij 3Division, Balls & Arrows, Veluwe Airsoft, RSL Assendelft, etc

Hallo Mika,

Verstandig van je om het eerst eens te proberen in plaats van een vermogen uitgeven aan replica's en gear om er daarna achter te komen dat het toch niet helemaal je ding is. 

Zoals @Michiel al zei zijn er genoeg organisaties waar je replica's kan huren voor een skirm.

Vind je dat nog een iets te hoge drempel(wat zeer begrijpelijk is voor iemand die voor het eerst gaat, en dan ook nog eens alleen), wellicht is een van onze introductiedagen dan iets voor je. 

Introductiedag is een skirm waarbij de focus ligt op first-timers kennis te laten maken met Airsoft. Zo zal het veld dan voornamelijk gevuld zijn met mede beginners in plaats van highly skilled spelers. 

Nou ja, kijk lekker rond op het forum en laat je maar horen als je ergens hulp bij nodig hebt of gewoon een vraag hebt.

Veel plezier alvast met deze lekkere sport.

Gr 

Paul