Hey! Even voorstellen..

Soilz

Active Member
7 dec 2017
32
8
Trophies
4
Hallo allemaal! Dit is niet mijn eerste post die ik gemaakt heb op dit forum maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mezelf alsnog even voor te stellen.

Ik ben Thobias en woon momenteel in Enschede. Ik had de sport al een hele lange tijd al op het oog maar was toen nog te jong om ermee te beginnen, zelfs toen ik al 18 was heb ik nog een jaar gewacht zodat ik en mijn beste maat samen de sport in konden duiken! Samen zijn we toen naar de introducé dag geweest die ACN heeft gehad in oktober.
Meteen was ik helemaal hype over de sport en wou zo snel mogelijk mijn eigen spullen gaan halen. Uiteindelijk, na een lange wacht op mijn NABV pas kon ik eindelijk een replica kopen die voor mij een G&G Predator was. Ik had hier stiekem al heel lang een oogje op had! Ben er erg tevreden mee en sta te popelen om er weer mee op het veld te gaan.

Ik heb tot heden alleen bij Bunker Hill gespeeld omdat er rond Enschede momenteel niet veel te vinden is..
Ook ben ik nog opzoek naar een team om me bij aan te sluiten! Dus als er nog meer Tukkers op het forum rondzwerven.. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! Leuk om te zien dat er echt elke dag meerdere mensen bij komen! En je zit lekker dichtbij Bunker Hill.. NICE!
Hopelijk zien we elkaar daar eens :)
 
Welkom op het forum! Prima keuze; mijn eerste was de G&G Warthog; broertje van de Predator en Wild Hog.

Enschede? Dan is Bunker Hill toch lekker dichtbij? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Welkom op het forum.
Ik ben al enkele jaren Enschedeeeeee uit gegaan dus bekend gebied!
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Welkom! Nice dat je onze introducé dag hebt gedaan :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz