Hey, hallo.

Ninojte

New Member
26 aug 2015
4
0
Trophies
1
Hey, Nino hier.

Yoo ik ben Nino (20jaartjes), Kom uit tilburg vrij nieuw in airsoft. Zeer fanatiek/enthousiast over deze sport/hobby wat het ook is.

nu ben ik zover dat ik alles heb aangeschaft, dus hoe nu verder is het zo dat ik me gewoon ergens op internet bij een veld/organisator iinschrijf en dan komt het goed? of moet er nogmeer gebeuren (NABV pas en alles heb ik al). zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Voor de nieuwschierigen onder ons dit zijn de spullen die ik heb aangeschaft op het moment:

Replica: KWA Kriss vector GBB, Met tectical flashlight, 4 magazijnen die 58 BB's Vast houden.

Tactical vest: Invadergear Mod Carrier Flacktarn.

Radio: Midland G9 headset: Bow-M Evo,

miss nog tips als ik iets vergeten ben wat wel handig zal zijn?

Hou Nino welkom op het forum. Zoals je zegt gewoon bij een organisatie aanmelden om mee te doen met een skirm en gaan met die banaan.

Vele van ons raden nieuwe mensen vaak eerst aan om eens een dag mee te doen met een huur replica puur om te kijken of het daadwerkelijk iets is voor je.

Verder heb je na gedacht over je camo en natuurlijk goede schoenen en het belangrijkste hydro carrier. Vocht heb je namelijk veel nodig. Als laatste veul plezier met onze mooie sport. Groeten van een mede Brabander (Veldhoven)

Arjan

ja gewoon bij een organisator aanmelden. airsofttraininscenter met elk weekend een skirm in ulicoten is lekker dichtbij voor je.

Hydro carrier/camelbag/waterzak is zeker aan te raden. vaak wordt de vochtiname onderschat. Gelukkig nog niemand met zonnesteek/over verhit lichaam nog niet tegen gekomen. Heb in begin wel een paar keer hoofdpijn gehad door teweinig drinken maar met waterzak nu op mijn vest is het veel sneller en makkelijker even wat drinken dan met flesjes of alleen in respawn.

Ello! 

Welkom op ons forum en welkom in de sport! 

Je zal het wel hebben, maar ik zie het niet staan bij je spullen, een bril!!! ;) ;) EN goede schoenen. In ieder geval schoenen die je enkels ondersteunen. Aan je loadout te zien lijkt het erop dat je vooral binnen zal spelen, maar dan is het alsnog aan te raden. Als er veel BB's liggen, kan het "glad" zijn waardoor een verwzikte enkel zo verkregen is.