Hey, hallo!

Snikkelbaard

New Member
27 apr 2017
3
0
Trophies
1
Hallo allemaal!

Ik ben Jason, 20 jaar oud en kom uit de 0297 regio. Ik heb mijn ogen pas sinds de laatste week op Airsoft gericht. Dus ik ben vooral nog aan het kijken hoe alles in elkaar zit. Ik ben ook zeer geinteresseerd om een keertje mee te doen met huurkit om te kijken hoe het nou echt is. Misschien dat er een paar van jullie uit de 0297 regio komen die mij kunnen vertellen of dat hier in de buurt mogelijk is.

Oja, mijn naam.. Tsja, dat gebeurt nou eenmaal als je 12 bent en je moet een "gamenaam" verzinnen ;)

Goed, ik hoop wat van jullie te horen!

-Jason
 
Welkom Jason!

Meedoen kan altijd. Hou de Skirm-sectie van het forum in de gaten. Zie je een datum dat je schikt, kijk dan vervolgens naar de locatie (staat er meestal bij). Er zijn een aantal locaties waar mensen van het forum vaak te vinden zijn; Lelystad, Gasselte, Arnhem, Valburg,
Assendelft tegenover Spaarnwoude, Aalsmeer, etc). Je kunt je vanaf dat moment bij het veld aanmelden als introducé zonder replica en dan huur je een setje.

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust of gebruik de zoekfunctie op het forum.

Veel plezier op het forum, en wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Snikkelbaard
Welkom op het forum en het een keer uitproberen dmv een huurkit is idd een goede. Zeker als er ook wat mensen van het forum gaan dan kan je meteen eens een heel aantal opties aan replica's bewonderen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Snikkelbaard
Welkom Jason. Origineel 010 hier dus niet echt in de buurt, maar wie weet tot op het veld ;)

Thanks en tot op het veld!

Welkom Jason!

Meedoen kan altijd. Hou de Skirm-sectie van het forum in de gaten. Zie je een datum dat je schikt, kijk dan vervolgens naar de locatie (staat er meestal bij). Er zijn een aantal locaties waar mensen van het forum vaak te vinden zijn; Lelystad, Gasselte, Arnhem, Valburg,
Assendelft tegenover Spaarnwoude, Aalsmeer, etc). Je kunt je vanaf dat moment bij het veld aanmelden als introducé zonder replica en dan huur je een setje.

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust of gebruik de zoekfunctie op het forum.

Veel plezier op het forum, en wie weet tot op het veld!

Thanks voor het welkom en de tip! Ik ga zeker even kijken wanneer ik een gaatje heb om mee te doen!

Welkom!

Idd gewoon een keer een huirkitje pakken en lekker een dagje meespelen :)

Veel plezier alvast!

Groet,
Peter

Thanks, ga ik zeker doen!

Welkom op het forum en het een keer uitproberen dmv een huurkit is idd een goede. Zeker als er ook wat mensen van het forum gaan dan kan je meteen eens een heel aantal opties aan replica's bewonderen :).

Ik ben zeker benieuwd naar wat jullie allemaal hebben, en ik ga waarschijnlijk ook een hele hoop vragen stellen!
 

Heujj ;)

Welkom op het forum!

Een keer meespelen met een huursetje is inderdaad een goede eerste stap.

Mocht je termen of afkortingen tegenkomen waarvan je denkt ¿?:confused:?¿ kijk dan eens hier:
http://airsoftclubnederland.nl/community/threads/het-airsoft-abc.1956/

Grote kans dat de betekenis daar tussen staat. En zo niet, meld wat je mist dan kunnen wij kijken of we dat kunnen toevoegen.

Thanks, heb het even doorgenomen!


Bedankt!
 
Welkom!

Je nickname vind ik al 10x beter dan mijn gamehandle. Cyberzomby. Tja... Dont ask! Wel? Ok! Toentertijd kreeg onze vriendengroep 1 voor 1 net ADSL en kon het online gamen beginnen.

We vonden toen dat je nickname ook iets moest betekenen. Cyber= digitaal Zomby=veel tijd doorbrengen in deze digitale ruimte. De y ipv de ie omdat dat er mooier uit zag met die andere y. Inmiddels zoveel mensen leren kennen online dat ik jammer genoeg vast zit aan deze epische naam ;)