Hey mensen!

Cleverbird

New Member
6 sep 2016
1
2
Trophies
2
Toch ff voorstellen voordat ik dieper het forum induik. Ben onlangs pas begonnen met Airsoft, al is "begonnen" misschien nog een te groot woord. Heb een aantal weken geleden meegedaan aan de ACN introductiedag in Ulicoten en heb de smaak goed te pakken kunnen krijgen. Afgelopen zondag een skrim gespeeld in Lochem, in een CQB arena wat toch anders aanvoelt (pijnlijker!) dan in een open bos rond rennen.

Merk toch dat het verschil tussen zo'n huurkitje en een "echt" wapen replica mijlen uit elkaar liggen... Dus verwacht de nodige newbie vragen van mij over het aankopen van een eerste wapen replica (maak hier waarschijnlijk wel een eigen topic voor... tenzij iemand een goede link heeft?)

Moet toegeven dat de eerste aankoop erg spannend voelt. Als newbie wil je toch alles, maar dan toch zo goedkoop mogelijk :D

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand en Jan
Welkom. Leuk dat je ook begint.
Zelf was ik ook bij de skirm in ulicoten en heb erg genoten. Zaterdag weer :)
We hebben bij airsoft replicas he geen wapens. Klinkt miss een beetje kut maar het is eenmaal zo.
Alle vragen kunnen bij algemeen, technische vragen bij technische hulp.

Bij je eerste set kan je zo gek doen als je zelf wilt. Goedkoop is vaker duurkoop ;)

Leuk om n nieuw iemand er bij te hebben en tot op het veld !

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum!
De eerste aankoop is altijd spannend, en het hangt er vanaf waar je interesse ligt. Voor 200 euro koop je een prima m4 of een hele fijne AK (heb er zelf een van Cyma en die werkt prima).
Ga vooral eerst rustig rondkijken en je kan nooit teveel research doen.

• Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom! :D

In welk team zat je tijdens de intro dag?

Bedankt @Bloodfoxx ! Perfect protocol ^_^

Zoals al gezegd werd, altijd leuk die eerste replica! Daar blijft het meestal ook niet bij gehehe! Weet je al wel welke "kleur" gear je wilt?

Toch ff voorstellen voordat ik dieper het forum induik. Ben onlangs pas begonnen met Airsoft, al is "begonnen" misschien nog een te groot woord. Heb een aantal weken geleden meegedaan aan de ACN introductiedag in Ulicoten en heb de smaak goed te pakken kunnen krijgen. Afgelopen zondag een skrim gespeeld in Lochem, in een CQB arena wat toch anders aanvoelt (pijnlijker!) dan in een open bos rond rennen.

Merk toch dat het verschil tussen zo'n huurkitje en een "echt" wapen replica mijlen uit elkaar liggen... Dus verwacht de nodige newbie vragen van mij over het aankopen van een eerste wapen replica (maak hier waarschijnlijk wel een eigen topic voor... tenzij iemand een goede link heeft?)

Moet toegeven dat de eerste aankoop erg spannend voelt. Als newbie wil je toch alles, maar dan toch zo goedkoop mogelijk :D

Welkom Cleverbird.
Hier nog 1 die op die befaamde dag was in Ulicoten.

Vragen vragen en nog eens vragen en lezen heel veel lezen :).
Weet uit mijn andere hobbies wel dat goedkoop vaak duurkoop wordt.
Voor je ogen en je enkels sowieso niks gaan besparen. Dus goeie bril/mask en goeie schoenen.

Kleding en replica tja daar kan je natuurlijk aansleutelen zoveel als je wilt dus kan je zo gek maken als je wilt.

Hey, welkom op het forum!

Een M4 of een M16 is een goede replica voor beginnende airsofters. Ik weet dat veel mensen met een M4 of een M16 rondlopen, maar dat heeft zijn voordelen. Er zijn altijd onderdelen beschikbaar en wat ik vond bij mijn M4 is dat hij makkelijk te onderhouden is. Veel replicas bestaan ook uit een M4 body. Uiteindelijk heb ik de mijne weggedaan, omdat ik al een aantal skirms had meegedaan en steeds zie je andere met echt vette replicas rondlopen. Dus heb ik nu de M249 SAW para besteld :)