Hi Everyone

SeanTemplar

New Member
9 apr 2019
3
0
Trophies
1
Hi Everyone,

Ik ben ook nieuw hier. Mijn naam is Ferry. Speel nu ongeveer 1 jaar airsoft.

Woon in de buurt van Rotterdam, heb een aantal replica’s zoals een Nuprol Delta sopmod M4, KWC 1911, ASG CZ Bren en heb vandaag van Rebelattack een HK416D V2 overgenomen :D

Heb tot nu toe 3 keer mee gedaan aan Tactical Tuesday bij RunningTheTarget in Den Haag, 1 keer bij Blackout airsoft in Didam, 4 keer bij Delta Airsoft in Waalwijk en misschien volgende week zondag naar Helenaveen.

Mochten jullie nog leuke velden weten let me know.

Gr,

Ferry

Welkom op het forum! Dat is een fraaie collectie die je hebt verzameld, jammer dat je nog geen ak hebt.

Welkom op het forum! Dat is een fraaie collectie die je hebt verzameld, jammer dat je nog geen ak hebt.

Zag dat g&g dit jaar met een cqb ak gaat komen( een arp9 in een ak body) zat daar misschien aan te denken. Hoorde ook dat e&l of lct ( weet even niet zeker welke van de twee) goede ak’s maakt. Heb je tips voor een goeie ak? Ben geen fan van die gekke keymod/m-lok ak’s met super lange outer barrels.

Ik vind die g&g cqb ak echt oerlelijk. Als je zoiets wilt zou ik je de lct pp-19-1 aanbevelen, die is voor rond de 280 bij firesupport te krijgen. Die bestaat echt en vind ik persoonlijk een stuk mooier. Voor de rest zou je als je iets kleins wilt kunnen denken aan een lct/e&l aks-74U, ook klein en zeker fijn. Voor de rest kan je niet mis met een e&l of een lct ak, ze zullen je beiden goed dienen. Persoonlijk ligt mijn voorkeur bij lct vanwege de finish en gewicht.