Hi!

Rickkkkk

Well-Known Member
23 aug 2016
58
14
Trophies
8
Goedemiddag!

Mijn naam is Rick en ik zit in de opstartfase als airsofter.

Om te beginnen heb ik een Spartac SRT-02 voor een leuke prijs gekocht via een collega. Hoewel dit een budget gun is, schiet deze (qua prijs-kwaliteitsverhouding) nog best accuraat op afstanden tot 30 meter. Ik weet dat ik uiteindelijk toch voor de M4 zal kiezen en ben dan ook al wat attachments gaan bestellen. Een grip, RDS, fijnere stock en bungeesling zijn inmiddels onderweg/binnen.

Graag zou ik er nog een silencer opzetten, puur voor de looks. Ik vrees alleen dat ik dan de hele voorkant moet gaan aanpassen omdat ik de silencer graag direct verbonden zie met de rail. Dat zou dus betekenen dat de hele frontsight eraf moet.

IMG_1029.JPG

Iemand hierover tips of suggesties of moet ik dat in een ander topic gaan plaatsen?

Welkom op het forum.

Zo te zien van de foto is dat niet mogelijk en zou ik die hoofdpijn niet aan willen en wachten op je volgende replica om daar dan wel een silencer op te zetten.

Voor verdere technische vragen kan je altijd een post plaatsen in " technische hulp "

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!

Inderdaad, gewoon lekker wachten tot je volgende replica en deze gewoon zo uitkiezen.

1 van de eerste die ik zie met een Spartac. Schieten deden ze inderdaad wel lekker!

Welkom in deze verslavende sport en veel lees plezier op het forum.

Bedankt voor de reacties guys! Ik ga me rustig maar eens verdiepen in een opvolg M4.