Hoe ga jij gekleed naar een skirm?

CarpeDiem

Active Member
27 jun 2018
35
5
Trophies
3
Hallo,
Ik was even benieuwd hoe jullie naar een skirm gekleed gaan?. Aankomende zondag heb ik mijn eerste skirm en je hebt de mogelijkheid om je daar om te kleden. Ik heb echter geen zin om mijn hele outfit en andere accessoires te moeten meenemen daar naartoe, dus ben eigenlijk van plan om in ieder geval mijn combat broek, shirt en schoenen vast aan te doen als ik daar naar toe ga. Ben dus benieuwd of iedereen zich omkleed op locatie of al gedeeltelijk in combat outfit daar naar toe gaat?.

Je mag niet in volledige camo aan komen op de locatie, oftewel je mag slechts of je broek of je shirt aan doen maar niet beide. Ik doe meestal me broek al aan en wissel daar snel naar me BDU gezien dat makkelijker is dan andersom.

Je mag niet in volledige camo aan komen op de locatie, oftewel je mag slechts of je broek of je shirt aan doen maar niet beide. Ik doe meestal me broek al aan en wissel daar snel naar me BDU gezien dat makkelijker is dan andersom.

Ik was idd sowieso van plan om mijn camo broek en tactical shoes (zandkleur) alvast aan te trekken, want dat scheelt nogal wat ruimte in mijn rugtas:). Thx!

Ga zelf meestal in camo-broek, schoenen en shirt naar de skirm. Doe altijd wel een vest over het shirt. Full camo gaat bij mij niet want dan zit er een compleet bos in Renaultje. :)

• Leuk
Waarderingen: CarpeDiem
Ga zelf meestal in camo-broek, schoenen en shirt naar de skirm. Doe altijd wel een vest over het shirt. Full camo gaat bij mij niet want dan zit er een compleet bos in Renaultje. :)

Val je iig niet op in je eigen auto:)

volledig in "burger" om me daar pas om te kleden. Zoals Maarten zegt ook relaxed om niet je hele auto onder te baggeren na een skirm dag. Tenzij je een guchi airsofter bent die om modderplassen heen loopt ;) (Gebeurd vaker dan je denkt ;) ;) )

Alleen broek en schoenen van mijn outfit.

Leuk off topicje: al weer maanden geleden kwam ik terug van event en toen veroorzaakte een auto een bijna ongeval. Hierop heb ik politie gebeld en ben ik achter de auto aan gegaan. Op gegeven moment ging hij snelweg af om erna weer de andere richting terug op te gaan. Ondertussen had ik contact met de meldkamer om positie door te geven. Voordat hij de snelweg op ging stopte hij en vroeg me waarom ik hem achtervolgde EN..... of ik van de KMAR was en dat ik mijzelf moest identificeren :D

• Leuk
Met weer zoals dit speel ik uberhaupt gewoon in tshirt en korte broek wat makkelijk is :D

Maar toen ik een tijdje full camo speelde deed ik men broek op voorhand aan en de rest pas daar.

vers t-shirt na de skirm is altijd een dikke aanrader, voelt lekker en is ook gezonder.

• Leuk
Butt naked. :D

Zonder dollen, ik rijd gewoon in civis naar de skirm, kleed me daar om en na de skirm trek ik weer schone civis aan. Heerlijk.

Vorig weekend kwam ik aan met T-shirt, korte broek en slippers terwijl er allemaal gasten in full camo aankomen. Kijken ze mij raar aan. :p

volledig in "burger" om me daar pas om te kleden. Zoals Maarten zegt ook relaxed om niet je hele auto onder te baggeren na een skirm dag. Tenzij je een guchi airsofter bent die om modderplassen heen loopt ;) (Gebeurd vaker dan je denkt ;) ;) )

Denk dat ze geen modderplassen indoor hebben?.

Butt naked. :D

Zonder dollen, ik rijd gewoon in civis naar de skirm, kleed me daar om en na de skirm trek ik weer schone civis aan. Heerlijk.

Vorig weekend kwam ik aan met T-shirt, korte broek en slippers terwijl er allemaal gasten in full camo aankomen. Kijken ze mij raar aan. :p

Ik speel in t-shirt, korte broek en slipp... Salomon Quest 4D GTX, moet je ze dan maar eens zien kijken die gucci mannen :D

Ook gewoon leker in normale kleding

Afgelopen weekend helemaal schoon gebleven tot dat ik het laatste half uur dacht door een opgedroogte beek te rennen aan de zijkant van het speel veld. Maar dit bleek nogal gezichts bedrog te zijn voor ik het wist zat met een been een meter in de moder. Dan ben je toch blij met voledige schone kleding;)

Ik kies er altijd voor om in burger naar een skirm te gaan. Ik kleed mij dan om op locatie, speel de hele dag in mijn camo en als de dag om is kleed ik mij weer terug om in de gewone burger kleren.

Behalve dat het een hoop zooi scheelt in de auto, zoals modder en zand, vind ik het terugwisselen naar mijn gewone kleren na een skirm dag gewoon ook prettiger. Neem ook vaak een busje deo mee voor wat kleine verfrissing en een handdoek om m'n gezicht ook nog even onder de kraan te verfrissen.

Buiten het 'schone' van het in burger lopen, vind ik het ook gewoon prettig om onderweg gewone kleren aan te hebben 'voor het geval er iets onderweg gebeurd'. Dan sta ik wel in 'normale kleding', wat in mijn ogen mogelijk gedoe kan schelen.

Ben nog maar naar 1 Skirm geweest, maar ben toen in burger kleding gegaan en me daar omgekleed.
Was de juiste keuze aangezien ik er na de skirm als een varkentje die in de modder had gerold eruit zag.

Jij zwemt toch bij voorkeur in die modderplassen @Jan :p

Geintje offcourse.

Ik kom het liefst, zeker als ik wat langer moet rijden (Daarle, Landgraaf) gewoon in mijn burgerkledij naar het event en kleed me ter plaatse om.
En wel zo fijn om in een vers setje kleding naar huis te rijden ipv je combat gear :), ben ik dan toch een beetje een gucci warrior :p