Hoe kan je zien wat geupgrade is aan je replica

Fastforward

Active Member
29 apr 2019
32
3
Trophies
3
Hallo,

Misschien een gekke vraag maar hoe kan je zien wat er is geupgrade aan je replica?

Ik heb nl. een 2e hands replica gekocht die diverse upgrades had maar hoe kan je dat zien en dan bedoel ik vooral de internals.

Alvast bedankt,
Frank

Lijkt me het makkelijkste dat je het gaat controleren a.d.h.v. je lijst met airsoft onderdelen die er door de verkoper zijn ingezet. Wanneer je een lijstje van deze upgrades hebt kan je deze opzoeken op Google om ze vervolgens zelf te controleren in je replica.

• Leuk
Waarderingen: Fastforward
Lijkt me het makkelijkste dat je het gaat controleren a.d.h.v. je lijst met airsoft onderdelen die er door de verkoper zijn ingezet. Wanneer je een lijstje van deze upgrades hebt kan je deze opzoeken op Google om ze vervolgens zelf te controleren in je replica.

This, alleen als je zelf al aardig wat kennis hebt ga je onderdelen van aftermarket fabrikanten herkennen. Sommige zijn trouwens obvious op gears staat vaak wel de fabrikant, idem met de motor, maar compressie onderdelen meestal niet.

• Leuk
Waarderingen: Fastforward
Je kunt natuurlijk vragen of hij de bonnetjes heeft, met de details van de artikelen die er in zitten. Wat je ook kunt doen als je er minder verstand van hebt is naar een airsoftwinkel zoals QTAC rijden en vragen of zij hem voor je open maken om te kijken wat er in zit. Hier zouden ze wat voor kunnen rekenen (ik dacht 30,-).

Mocht er nou iets niet in zitten wat je wel zou willen, zoals een betere barrel, dan kun je die er meteen kopen en er in laten zetten.