hoi allemaal

levi`s

New Member
18 nov 2023
4
0
hoi allemaal graag zou ik met drie andere vrienden een keertje deelnemen en kennismaken met airsoft in alle glorie we zijn alle vier hard werkende mannen tussen 35j en 43j en dringend nood aan een leuke en verslavende hobby om effe te ontsnappen aan de dagelijkse verplichtingen en tijd te maken voor vrienden en jezelf met de nodige uitdagingen en hoogte punten
maar geen van alle heeft ervaring met airsoft
dus met de juiste begeleiding en tips van Juul hoop ik mijn weg te vinden binnen deze discipline
alvast bedankt groetjes levi`s
 
welkom. Het is handig om te vertellen waar je vandaan komt zodat mensen bij je in de buurt jullie kunnen helpen
 
ik woon in België Limburg Tessenderlo maar afstanden zijn niet zo van belang als het maar leuk is
 
je vind wel een paar airsoft centers op internet maar ik kan me voorstellen dat er ook een harde kern is die weet waar het om draait en dat ook graag deelt
 
Je hebt een hoop binnen de airsoft wereld, open skirms dit is een dag airsoften zowel binnen als buiten, mil sim dit is vaak een weekend 2 tot 4 dagen, speed soft dit zijn 2 kleine teams die tegen elkaar spelen op en kleine arena. dan heb je nog ipsc airsoft dit is op doelen schieten

ik zelf doe open skirms en mil sim
 
de open skrim lijkt me leuk
kan je daar individueel op inschrijven en heb je daar eigen materiaal voor nodig
zou graag beginnen met huur materiaal
mezelf kennende ga ik anders weer veel te veel geld uitgeven 😂 om het gewoontes uit te testen
waar zou ik best kunnen zoeken dan om dit te doen
 
de open skrim lijkt me leuk
kan je daar individueel op inschrijven en heb je daar eigen materiaal voor nodig
zou graag beginnen met huur materiaal
mezelf kennende ga ik anders weer veel te veel geld uitgeven 😂 om het gewoontes uit te testen
waar zou ik best kunnen zoeken dan om dit te doen
ja je kan bij een open skirm gewoon huur setjes huren. En je schrijft je eigen daar gewoon in voor de dag dat je wil. Hou er wel rekening mee dat de huur setjes niet de besten replica's zijn, die hebben veel mee gemaakt. een eigen replica is beter dus laat je eigen niet afschrikken door het huur setje. en voor airsoft locaties zou ik kijken bij, unit 13, ASL, the valley, the trench ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf speel bijna altijd bij balls and arrows in lelystad, rond de 150 man vaak en plek voor 240 15 hectare 150.000 m2. met missies en is van 10:00 tot 16:00 deuren gaan om 08:00 open