hoi hoi aangenaam kennis te maken :)

chris93

Well-Known Member
26 jun 2016
604
182
Trophies
11
Hoi hoi

Mijn naam is chris ben in 1993 geboren en woon in de omgeving van amsterdam en na een paar keer op mn stage gehoord te hebben over airsoft ben ik maar eens gaan googlen googlen googlen sparen sparen sparen nog meer googlen en tot slot 2x skirmen als introduce bij rsl :)

Toen ik dat gedaan had dacht ik weetje wat ik vind het zo leuk dat airsoften ik wordt lid niet wetende dat 2 van mn bazen en een paar collegas ook airsoften maar dan met een opgevoerde tm hk 416 en een krytac crb dit ook doen dus dat was effe zo iets van oke dat is sterk spul xd

Maar hier ben ik dan met mn nabv pas bijna rond uitrusting , toebehoren en een crytac crb op het oog en eventueel een dessert eagle met holster en een bus greengas en natuurlijk een dijk van enthousiasme :D
 
Welkom Chris! Leuk om je enthousiasme te zien. Ga je ook naar Ulicoten op 16 juli? Vragen? Stel ze gerust; kennis en ervaring genoeg hier op het forum.
Nog even mijn persoonlijke mening, (maar da's vanuit real steel ervaring) :) Desert Eagle is mooi en iconisch ontwerp, maar ik zou hem nooit als side arm willen dragen. Weet niet hoe hij zich in airsoft houdt, maar de real steel versie zuigt kamelenballen :wink:
 
Hoihoi en welkom op (mss wel) het leukste forum van nederland.
Dat zijn idd heftige replica's die je daar zomaar ff opnoemt.
En bij RSL gespeeld dus?
Dan kan het zomaar zijn dat wij elkaar al eens tegen het lijf gelopen zijn.
RSL is voor mij en mijn vrouw het dichtstbij zijnde buitenterrein.
Wij komen namelijk uit Den Helder en spelen daar regelmatig.
En wil je een Dessert Eagle op green gas?
Weet dan dat green gas in de koudere maanden zeer tegenvalt.
Mijn vrouw heeft een D.E. op Co2 en dat bevalt stukken beter dan onze Beretta's die op green gas functioneren.
Dus raad ik je aan een D.E. op Co2 te overwegen.
 
Hooi boomsmurf en vladimir leuke reacties :)

@BoomSmurf is dat ding in het echt zo slecht met .50 cal kogels?

@Vladimir dan kan het aardig kloppen ik heb de eerste keer een loep scheve ak gehad en daar na een scar links :pensive:

Is de D E met co2 toevallig van kwc? Die kwam ik ook tegen maar daar vroeg ik me af of hij direct field ready was:)
 
Een desert eagle is niet het meest praktische apparaat als secondary, gewoon al door zn formaat. Maar aan de andere kant blijft het wel airsoft en hoeft het allemaal niet praktisch te zijn. En ik denk dat @BoomSmurf denkt aan het formaat, gewicht, kleine capaciteit van de partoonhouder en de terugslag die de real steel versie onpraktisch maken. Leuk om mee te schieten op een schietbaan, en verder niet.
 
Ik moet wel meegeven dat de real steel projectielen een zeer grote impact hebben. Body armour bied weinig tot geen bescherming. Elk wapen heeft zijn nut, je moet het alleen goed gebruiken.

Het zelfde geld voor airsoft, een sniper of support weapon tijdens een CQB zoals in Den Haag is ook niet het juiste gereedschap voor de taak.
 
Ha Chris,

Welkom! Wat tof dat je bazen en een aantal collega's ook airsoften. Gelijk een team ;)

@Sander heeft een DE als side-arm. Het is inderdaad wel echt een mega kanon. Stop je niet makkelijk weg gehehe! Maar het is wel een indrukwekkend beestje gehehe!
 
Hey dude! Leuk, nog iemand uit regio Amsterdam! Woon je in de stad, of in de buurt?

Waar werk je als ik zo brutaal mag zijn? Klinkt als een goeie job, zoveel airsofters ;) Ik probeer ook mijn collega's mee te krijgen, haha!

Either way, looks like you're all set met wat je zoal wil nice one :) En welkom op het forum, uiteraard!
 
Ik heb zoals Jan al aangaf een desert eagle. Ik heb die van TM op green gas, en heb met koud weer nog nooit last gehad dat hij het niet deed of minder presteerde. mijn advies is dat je gewoon moet kopen wat je leuk vind. Heb ik ook gedaan. En zo onpraktisch vind ik de desert eagle niet.
 
Dat ligt mijn inziens ook aan het merk gas wat je in je mag's propt.
Nou zal een TM :) echt wel veul beter presteren dan een KJW :s bijv.
 
chris93;23462 zei:
Hooi boomsmurf en vladimir leuke reacties :)

@BoomSmurf is dat ding in het echt zo slecht met .50 cal kogels?
@chris93: Dat vind ik in ieder geval wel. Zoals ik in mijn eigen introductie al aangaf ben ik net terug uit Tsjechië, alwaar ik (buiten de wedstrijd om) ook ben wezen schieten. S&W 500, Desert Eagle .50AE en Ruger Super Redhawk Alasakan in .454 Casull. De S&W 500 schoot veruit het lekkerst, ondanks dat dit de zwaarste munitie was. De DE liet zich goed schieten, maar is (zelfs met mijn kolenschoppen) niet echt comfortabel vast te houden. De Ruger was een beul (gering gewicht, korte loop en zware patroon) en groepeerde het minst van allen.
Real world zou ik toch eerder voor Glock 20 (10mm), 21 (.45ACP) of 22 (.40S&W) gaan. Of gewoon old school 1911/2011, vanwege bewezen betrouwbaarheid en draagcomfort. Maar zoals @Sander als zei: "Het is airsoft, dus doe gewoon wat je leuk vindt" :smile: