Hoi iedereen!

Puncle

New Member
29 okt 2014
1
0
Trophies
1
Hallo!

Ik ben Patrick, ben 29 jaar, kom uit Almere en ben werkzaam op een tankstation als leidinggevende.

Samen met mijn zwagertje deel ik het verlangen deel te gaan nemen aan deze gave sport. Daarom hebben wij afgelopen 12 oktober de introdag gedaan bij Balls and Arrows (zaterdag konden we beide helaas niet tijdens de ACN introdag). Dit bleek een geweldige ervaring en daarom hebben we dan ook het besluit genomen onze eigen gear bij elkaar te gaan verzamelen en te gaan beginnen met Airsoft!

Het lijkt mij leuk meerdere mensen te leren kennen die deze sport beoefenen en daarom leek het mij dan ook een zeer goed idee lid te worden van ACN :-)

Aangezien wij nog wel even de tijd nodig hebben onze gear bij elkaar te verzamelen (en daarvoor nog wat weg te sparen) willen we na deze winter daadwerkelijk gaan beginnen. Als de mogelijkheid bestaat natuurlijk als aspirant lid van ACN :D

Het idee is dat we in de toekomst om de zondag of weekend een skirm doen (ivm werk om het weekend)

Ondertussen zijn alle stappen voor de aanmelding bij de NABV afgerond en wachten we op onze NABV pas zodat we binnenkort opzoek kunnen naar onze eerste replica!!

Mijn hobby's zijn sporten, motorrijden, gamen (voornamelijk BF4 PS3) en daar voeg ik nu airsoft aan toe.

tot op de eerste skirm!

Daar kunnen we je hier mooi bij helpen, daar zijn we voor.
Lees, zoek en vraag dus gerust rond op dit forum en ondertussen kom je vast wel wat ACN leden tegen op dit forum als eerste kennismaking.
En tot die tijd dat je je NABV pas binnen hebt kun je misschien een huurkit regelen bij bijvoorbeeld Bunker Hill, Balls & Arrows en volgens mij ook Ghost Town.
Kijk op onze website bij Events of wij (of onze vrienden, fans, bezoekers, etc) op één van die lokaties te vinden zijn en hobbel gezellig mee (terwijl je natuurlijk wel je stinkende best doet en het snot uit je ogen werkt om samen met ons te winnen natuurlijk)http://www.airsoftclubnederland.nl/events/ 

Hier hebben we trouwens een overzicht gemaakt van wat winkels in Nederland die we kennen, die je misschien kunnen helpen bij het uitzoeken van wat gear:http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-winkels-in-nederland-een-handig-overzicht/ 
En nu we toch bezig zijn hier gelijk de bestaande (officiële) Airsoft lokaties in Nederland:http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-locaties-een-handig-overzicht/ 

Ja joh, wat we allemaal al uitgezocht hebben voor je, hou op, schei uit!Tja, we zijn natuurlijk niet voor niets <b>HET </b>platform voor Airsoft in Nederland (sorry Jan) en daarnaast <b>HET </b>gezelligste Airsoft Forum van Nederland ;-p

hahaha its ok Michiel ;) 
Welkom Patrick! 
Leuk om te horen dat je introductie zo goed bevallen is! Weet je al welke richting je op wilt gaan qua gear en replica's? 
Wat betreft het aspirantschap, we zitten op dit moment echt bomvol. Of jullie dus direct, of even helemaal zwart/wit gezien, ooit, als aspirant terecht kunnen, kan ik je echt nog niet beloven. 
Wel vinden wij het totaal geen probleem als er niet ACN leden aanhaken tijdens skirms. Het enige verschil tussen leden en niet leden is een patch, privé forum en Facebook chat. 

Hoi Jan en Michiel!

Dank voor jullie uitgebreide uitleg en reactie!
Ik heb mijzelf in de tussentijd al aardig bekendgemaakt met veel info over airsoft, shops, events, etc..

In de eerste instantie wil ik gaan voor een AEG in de richting van een M4, M416 of M27.. Die laatste 2 dan van VFC/Umarex H&K (echter zit er aan de laatste 2 wel een aardig kostenplaatje dus overweeg ik eerst voor een wat goedkopere versie te gaan, maar wil wel goede prestaties :D. Dit dan in de vorm van assault of support.
Daarnaast in de toekomst uiteraard een leuke sidearm en later misschien een sniper.
Bij de aankoop van m'n eerste replica wil ik ook proberen mijn Umarex Airmagnum 850 5.5mm Co2 bucks in te ruilen, aangezien ik daar toch niks meer mee doe, om de kosten wat te drukken. Deze mogelijkheid heb ik in ieder geval bij Hes van Zweeden waar deze ook vandaan komt. Mocht ik daar mijn eerste replica aanschaffen wordt het er in ieder geval een uit de H&K serie.

Als camo wil ik in de eerste instantie gaan voor de standaard DPM van defensie. Even kijken bij de lokale dump store wat deze in de aanbieding heeft :-).

Jammer om te horen dat jullie al zo vol zitten qua members, maar leuk om te weten dat jullie het waarderen dat er ook niet members aan kunnen haken bij events. (Uiteraard zal ik het snot uit m'n ogen werken om de winst te behalen Michiel ;-).

Het lijkt ons echter wel erg leuk om ons bij een team aan te sluiten om daarmee ook een goed samenspel tot stand te brengen en met elkaar te trainen.

Wie weet kunnen wij ons nog eens bij jullie aansluiten, het lijkt mij in ieder geval erg leuk eens kennis te maken tijdens een skirm!

Wat betreft het huren van een huursetje steek ik de centen momenteel liever in het potje om m'n eigen gear mee aan te schaffen. We hebben natuurlijk al een setje gehuurd tijdens de introdag bij Balls and Arrows.

Niet dat we niet staan te popelen om weer een skirm mee te draaien, maar we gaan liever zo snel mogelijk aan de slag met onze eigen gear :D

Welkom op ons forum.
Met de motivatie lijkt het in ieder geval goed te zitten :)
Jammer dat je er met de ACN introdag niet bij kon zijn, die was natuurlijk nog leuker haha.
Ik kan je vertellen dat de M27 van umarex zeker niet tegen zal vallen. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Wil je iets goedkoper maar nog steeds kwaliteit EN gemak, dan is de ICS M4 ook zeker een aanrader.
(JA ik ben een beetje een ICS fanboy)
Nu maar hopen dat tijd snel voor bij gaat en je eerste skirm met eigen gear een feit is.
Greetings

Hallo Patrick, zelf speel ik ook veel Battlefield maar dan op de PC.

Helaas komen we elkaar online dan niet tegen Zio :-|

En het NABV pasje is binnen!!