hoi ik vroeg me af of je de repilca ze fps kan minder maken van 375 fps naar 365 fps

yourid

New Member
22 nov 2015
2
0
Trophies
1
hoi ik vroeg me af of je de replica ze fps kan minder maken van 375 fps naar 365 fps

Hoi Yourid.

Ja,dat kan als je de gearbox uit elkaar haalt en er een andere veer in plaatst.

Maar dat zou ik als ik jou was alleen doen als je weet wat je doet want zo'n gearbox uit elkaar halen is op zich niet zo moeilijk maar hem weer in elkaar zetten kan een hele opgave zijn.

Dus voordat je dat gaat doen zou ik eerst een stevige zelfstudie beginnen over dit onderwerp op de verschillende fora en youtube kanalen.

Daar vind je alle raad en daad die je nodig hebt om een gearbox veilig en goedwerkend te modificeren.

Als je ergens mee zit laat het ons weten.

9 van de 10 keer kunnen wij je uit de brand helpen en voor die ene keer dat dat niet lukt hebben we de echte experts nog (webwinkels en leveranciers) waar we met onze problemen terecht kunnen.

Die niet op elk terrein toegestaan zijn.

Want gemakkelijk na de FPS-test te demonteren en dan loopt er weer iemand rond met een 10% tot 30% sterker apparaat dan de toegestane maximalen.

als je de FPS dan toch naar beneden wilt halen ga dan lager zitten dan die 365 die je in de titel benoemd.

Bij elke skirm ligt de FPS max limit op 360 FPS, wat zou betekenen dat je alsnog niet mee mag doen met die betreffende replica.

TIP: Hoge FPS staat niet gelijk aan verre range of dergelijke. Ik heb replica's met 310 FPS, verder en accurater zien schieten als een replica met 350 FPS. Range en accuracy ligt aan meerdere factoren niet enkel FPS. Achterliggende info om deze theorie te ondebouwen is zoals gezegd te vinden op deze maar ook andere forums en joetjoep.

Succes