Hoi vanuit Sassenheim!

Romulus

New Member
10 mei 2024
2
1
Hi! Mijn naam is Jasper (Romulus is mijn ‘gamernaam’ haha), 35 jaar en woonachtig in Sassenheim, Zuid Holland (dus niet bij Arnhem in de buurt wat mensen vaak denken) samen met mij vriendin en dwergteckel van 4,5 maand jong.

Ik ben kok, hou van gamen met momenteel Rainbow Six Sige en The Division 2. Verder hou ik van muziek (ben ook DJ), kijk ik graag films en ben bouw ik weleens een lego set als iets leuks uit komt.

Hoe kom ik hier? Ik heb voorheen best vaak airsoft filmpjes gekeken met het idee ‘oh, dat lijkt me weleens tof’, en dat was het ook wel. Onlangs zag ik ineens dat een bekende van me ook in de airsoft wereld is beland sinds een half jaar en dat heeft me getriggerd om er toch in te gaan duiken. Vooral ook omdat ik sinds in sassenheim woon (ik kom eigenlijk uit de betuwe) vier verder weinig om handen of vrienden heb om lekker buiten de deur wat te doen.

Ik ben hier vooral voor antwoorden, wijsheid om me de juiste baan op te sturen, waarom ik bepaalde keuzes ‘moet’ maken etc.

Alvast bedankt! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: EBU1968
Welkom. En voor advies ben je hier op de juiste plek. Als je wat wil weten kan je mij een bericht sturen