Hoi

Tjacob

New Member
20 jun 2018
3
1
Trophies
2
Hoi allemaal,

Ik heb na een lange periode van inlezen en video's kijken toch besloten maar een account te maken op dit forum. Ik heb nog geen ervaring met airsoft maar het lijkt me wel erg leuk om op te gaan pakken. Zelf nog nooit airsoft gedaan (wel paintbal). Op dit moment ben ik aan het kijken om eens mee te doen met open skirm. Mochten mensen tips hebben of mij willen helpen deze hobby te ontdenken zie ik je reactie graag tegemoet.
ik kom uit de omgeving Gouda en heb een eigen auto ter beschikking
Mochten er mensen zin hebben om een keer een introducé me te willen nemen houd ik me aanbevolen.

Tjacob
 
Laatst bewerkt:
Hi Tjacob,

Welkom ten eerste. Makkelijk is om erbij te vermelden denk ik waar je vandaan komt en of je eigen vervoer hebt?
 
hoi en welkom!

Goed om eerst een keer naar een skirm te gaan als introducé voordat je al je spaargeld uitgeeft aan deze sport :) Al denk ik dat als je eenmaal geweest bent je dat toch wel gaat doen :p
 
Hallo Jacob, ik zou je deze zondag mee kunnen nemen naar Landgraaf als je wilt. Je kan dan naar Gorinchem rijden en dan met mij meer verder naar beneden. Als dit je wat lijkt stuur me een pb. Ik regel alles behalve goede moed, goede schoenen en goede poen (voor veldtoegang en bb's) :).
 
Welkom,
En zoals al aan gegeven is beleef het eerst eens ( een paar keer) voor je spullen aanschaft, al heb ik nog niemand gezien die het bij die eerste paar keer liet. It's addictive like a drug ;)
 
Welkom, Het zal naar ik aan neem geen probleem zijn mensen uit de buurt te vinden die je op sleeptouw willen nemen. Mocht dit niet lukken dan laat het mij dan weten. Al kom kom zelf uit Noord Holland. Have fun!