Hoihoi

Thomaskrop

Well-Known Member
3 jun 2018
477
214
Trophies
14
Beste airsofters,

Ik ben nieuw in het airsoft.
Ik heb wel veel uren lang video's gezien.
Ik word in december 18 maar ik ga 9juni (deze zaterdag) airsoft in Belgie bij fort Barchon.
Ik heb twee vraagjes;
Ik ben 1,96 en best dun, wat voor vest is hier goed voor. Zoals de invader gear mod zit heel breed.
De invader gear 6094A-RS plate carrier zat best goed, maar wil wel keuzes hebben.
Ik woon in Geldermalsen dus dicht bij com-bat shop en NABV centrum.

Mijn tweede vraag is wat voor replica ik zou gaan kopen als ik 18 ben.
Ik ga vaak buiten spelen maar wil wel binnen me kunnen manoeuvreren.
https://gunfire.nl/product-dut-1152211840-VR16-Calibur-CQC-carbine-replica.html
deze hoef ik niet meer te upgraden en kan ik 'out of the box' mee spelen.
https://gunfire.nl/product-dut-1152203169-SA-B02-carbine-replica-Half-Tan.html
De B02 valt ook heel goed bij de mensen om te upgraden en om zijn bouw kwaliteit voor lage prijs.
Hier heb ik dan nog zo'n 120euro over om te upgraden.
Welke upgrades zou ik dan doen voor dit geld.

Alvast bedankt
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum!

Voor de vesten kan je het best denk naar een fysieke winkel gaan en gaan passen! edit; volgens mij kan ik opmaken uit je berichtje dat je dit al hebt gedaan? Misschien dat iemand anders je dan nog wat kan aanraden

Betreft je replica keus: vfc is extern gewoon super, erg goede matrialen dus kwa bouw. Intern ook degelijk. Maatje van mij heeft de vfc scar en die schoot niet gek ver vond ik zelf, maar dit is makkelijk te upgraden met onderstaande upgrades ;)

Specna is denk het meest aangeraden voor beginners! Het is gewoon goed!
Voor beide replicas kan je de bucking en nub vervangen voor meer range. Dit kost je 20 eu. Evt nog een barrel erbij en dan heb je een hele leuke replica!