Holster voor PPQ M2

kleinemike

Member
6 sep 2016
11
4
Trophies
2
Holster voor PPQ M2, maaarrrr, voor linkshandigen!

Ik heb mijn oog op deze paddle holster laten vallen. Maar die is dus helaas alleen voor rechtshandigen te verkrijgen. Ik heb nu deze holster maar ik vind het maar een onding.

Iemand tips? Of precies de holster die ik zoek?

Ik zag een paar dagen geleden op het forum iemand die een linkje plaatste naar een MOLLE extension om hem aan je vest te bevestigen, mits je MOLLE hebt.

Ben ook wel nieuwsgierig waarom je het een onding vind. Ik was ook van plan om een keer zo'n holster te kopen.

Ben ook wel nieuwsgierig waarom je het een onding vind. Ik was ook van plan om een keer zo'n holster te kopen.

vaak zijn die universele holsters uitgerust met een nylon/elastieke strap met drukknop of klitteband die over de achterkant van je pistool heen gaat. En wat mijn eigen ervaring ermee is, is dat je bij het rennen of een andere beweging nog wel eens je magazijn kan verliezen, omdat het holster tegen de mag release aandrukt.

Dit leg holster zit wat verder van je been af, tijdens het lopen schudt het ding dat ook een beetje heen en weer wat niet echt comfortabel is. Uiteraard kan hij nog strakker maar dit ziet nou ook niet echt lekker.

vaak zijn die universele holsters uitgerust met een nylon/elastieke strap met drukknop of klitteband die over de achterkant van je pistool heen gaat. En wat mijn eigen ervaring ermee is, is dat je bij het rennen of een andere beweging nog wel eens je magazijn kan verliezen, omdat het holster tegen de mag release aandrukt.

En inderdaad ook de klitteband sluiting en de drukknop zorgen niet echt voor een mooie strakke afsluiting. Het pistool zit dan ook een beetje los in de holster.

Thnx Blade! Dit is wat ik zoek! Nu alleen nog kijken of hij ergens op voorraad is én ik 'm ergens voor een aantrekkelijke prijs kan aanschaffen. In Nederland is hij nou niet bepaald voordelig..
@kleinemike : Pas wel op met de maatvoering. Mijn WE F226 past bijvoorbeeld ook niet in mijn SigSauer P226 holster van Blackhawk. Weet niet of de maten van de PPQ wel conform de real steel versie zijn, anders loop je tegen hetzelfde probleem aan.

Hier nog twee opties:

http://shop.blade-tech.com/holster-walther-black-left-p-82774.html#.WRmOiDqxWUk
https://www.midwayusa.com/product/4...26-s-and-w-m-and-p-walther-ppq-m2-kydex-black

Laatst bewerkt:
@kleinemike Ik was toevallig een beetje aan het rondneuzen op internet en toen kwam ik op een forum een opmerking tegen over de realsteel versie van de PPQ. Deze meneer vroeg zich af of de PPQ ook in een holster voor de Walther P99 past. En afgezien van het feit dat de trigger guard en de mag release knop ietsje anders zijn, zou dit geen probleem moeten zijn.

Weet niet of je er iets aan hebt, maar wie weet vergroot dit je zoekgebied iets.