Hooah - Even voorstellen

Benjah

Well-Known Member
29 okt 2017
96
40
Trophies
6
Hallo allemaal, gister voor het eerst Airsoft 'geproeft' op de introducé-dag in Gasselte. Ik ben behoorlijk om geloof ik, wilde bij deze iedereen bedanken voor de goeie sfeer en de ervaring. Daarbij in het bijzonder de organisatie, Squad Wolf-2 en SL Boudewijn. Thanks guys and girl.

Owja, voorstellen he? :)

Ben is de naam, 45 jaar, Utrechter, oprichter en eigenaar van een bedrijf in Motion/Graphic/Web (en ander) design, tactical gamer sinds de Oertijd :P (GhR vanilla, ArmA 2-3, PR en sinds de standalone overgang beetje Squad), vandaar eerst Paintball en nu Airsoft. Groot gedeelte van mn jeugd doorgebracht op 'het platteland', waar het wat makkelijker was om met luchtbuksen aan de gang te gaan, kijk al sinds mn 10e door een scope. ;) Hoop zsm mn lidmaatschap voor elkaar te krijgen en mn eerste kit samen te stellen.

Waarschijnlijk tot snel!

• Leuk
Waarderingen: Jan, Boudewijn en qlymax
Welkom Ben, het was inderdaad erg gezellig. Ik was erg blij met mijn squad, iedereen deed het goed, speelde eerlijk en was erg gezellig.

Ben alleen heel slecht in namen dus moet even kijken welk gezicht er bij hoort :oops:

• Leuk
Waarderingen: Benjah
Welkom Ben, het was inderdaad erg gezellig. Ik was erg blij met mijn squad, iedereen deed het goed, speelde eerlijk en was erg gezellig.

Ben alleen heel slecht in namen dus moet even kijken welk gezicht er bij hoort :oops:
Man without a face. ;)
Oranje glazen, zwarte broek, digicamo headgear, olive drab shemagh, Camelbak met blauwe dop.

Liep in ongeveer dezelfde gear als in mijn profielfoto, alleen in de ochtend met helm, later met pet.

Welkom! Leuk dat de ACN-dag je op 't forum laat verschijnen! ;-)

Hi!

Inderdaad, super dat je op ons forum komt kijken na de intro dag! En je kan bij mij al niet meer stuk omdat je PR hebt gespeeld!!!!! <3 <3 Waar speelde je daar regelmatig?

Squad pakt me op dit moment toch iets minder dan PR. Komt vooral omdat PR al zon complete game was en je bij Squad toch merkt dat nog niet alles er in zit.

Hi!

Inderdaad, super dat je op ons forum komt kijken na de intro dag! En je kan bij mij al niet meer stuk omdat je PR hebt gespeeld!!!!! <3 <3 Waar speelde je daar regelmatig?

Squad pakt me op dit moment toch iets minder dan PR. Komt vooral omdat PR al zon complete game was en je bij Squad toch merkt dat nog niet alles er in zit.

Whoop, thanks.

And more to come: Ik heb me gister bij de NAVB aangemeld en vanochtend de VOG aangevraagd. o_O

PR is wel een tijdje terug hoor, zeker sinds A3. Vrienden kreeg ik met geen mogelijkheid naar PR. Ik zat veel op Engelse en Duitse NEW ERA servers een enkele US server, HOG volgens mij. Als ik de mojo heb zal ik PR weer es installeren, als het nog een beetje 'leeft' that is.

Whoop, thanks.

And more to come: Ik heb me gister bij de NAVB aangemeld en vanochtend de VOG aangevraagd. o_O

PR is wel een tijdje terug hoor, zeker sinds A3. Vrienden kreeg ik met geen mogelijkheid naar PR. Ik zat veel op Engelse en Duitse NEW ERA servers een enkele US server, HOG volgens mij. Als ik de mojo heb zal ik PR weer es installeren, als het nog een beetje 'leeft' that is.
New ERA was mijn terugval basis. Ik weet niet meer welke versie ik speelde. Ik ben gestopt net nadat ze begonnen te spelen op 128 speler servers. TWA en T&T heb ik veel op gespeeld. TG ook nog wel eens.